Opgepast op Marktplaats!

Hier kun je fossielen te koop of te ruil aanbieden. Ook bedoeld voor aanverwante geologische spullen.
Brakkatjes
Antw: Opgepast op Marktplaats!

Bericht door Brakkatjes » 17 apr 2014, 23:29

Hallo,

Ik zal voor alle mensen van het forum en die denken dat ik nog steeds fraudeer jullie een uitleg geven.

Ik heb gefraudeerd met haaientanden dat zal ik niet ontkennen. Maar vele van jullie kennen mijn verhaal niet en ga hier ook niet veder op in.
Vanaf 7 oktober tot en met 19 december heb ik vast gezeten voor de fraude die gepleegd is. Ik heb mijn straf uitgezeten en heb hier van geleerd.

Wat betreft de advertenties op marktplaats deze tanden zijn in mijn bezit en heb ik overgekocht van peter. Ik ben gestopt met verzamelen en daarom bied ik ze ook aan. En iedereen die interesse heeft kan ze bij mij komen ophalen want verzenden doe ik niet meer.
Ja ik ben fout geweest dat is zo maar ik heb nog steeds het recht om mijn haaientanden legaal te verkopen. Voor de gene die mij gemailt heeft ik kan er niet op reageren omdat, mijn marktplaats geblokkeerd wordt.
Hoop dat ik jullie hier bij genoeg heb ingelicht.

Gr rick

Frederik
Administrator
Has thanked: 9 times
Been thanked: 47 times
Contacteer:

Bericht door Frederik » 17 apr 2014, 23:49

Dag Rick,
Als het klopt wat je zegt en je hebt eruit geleerd, des te beter.
Maar het vertrouwen terugwinnen van de mensen wiens vertrouwen je hebt geschaadt zal een werk van lange adem zijn.
Om maar iets te zeggen, het gebruik van een telefoonnr. dat niet blijkt te kloppen voor je recente marktplaats aanbiedingen helpt niet om je geloofwaardigheid terug te winnen. Prima dat je reageert en ik gun je graag het recht van antwoord, maar daar blijft het voorlopig bij. We gaan er dan ook van uit dat je hier niet terug zal deelnemen.

Try to learn something about everything and everything about
something (TH Huxley)

sharkteethrene

Bericht door sharkteethrene » 17 apr 2014, 23:52

Dag Rick,

Worden de mensen die in het verleden zijn "benadeeld" ook betrokken in dit relaas?

Groeten Rene

Kennis is relatief, we maken gebruik van wat we heden (denken te) weten.
Morgen is er weer een nieuwe dag,dit met nieuwe vondsten en wellicht andere inzichten!

Swampy

Bericht door Swampy » 07 mei 2014, 12:19

Hallo Mensen,

Tijdje geleden alweer.
Ik had ook weer eens een paar tanden te koop gezet op Marktplaats.
Twee High end Megalodons. Aardig prijzige tanden.

Krijg ik een bericht via Marktplaats dat ik niet goed bij m'n hoofd ben om die prijs te durven vragen voor ''Een Megalodon''! Achterlijke opmerkingen waar ik pisnijdig over werd. Figuur weet duidelijk niet waar hij over praat. Je hebt tanden van een kwartje tot een riant maandsalaris natuurlijk.

Ene ''S'' via Marktplaats. Aangezien hij er ook bij vermeldde dat hij een verzamelaar was denk ik dat hij hier vast ook lid zal zijn.

Toen ik vroeg wie hij was (Samen met wat gal gespuw) Noemde hij me een ''Oplichter''
en what not...

(Hij wilde z'n naam niet noemen. Duidelijke zaak van geen ballen dus!)

Hoe dan ook denk ik dat er niet echt een groot genoeg publiek is met kennis van zaken om op Marktplaats het betere kwaliteit materiaal te verkopen. Ik denk dat mensen daar eerder op zoek zijn naar koopjes. Dus het ''commercial grade'' spul.......Ipv bijv een 6''+ Meg met perfecte serraties of iets dergelijks.

Grtz,

Jaap

[Bewerkt door Swampy op 07-05-2014 om 12:28 NL]

Swampthing

Swampy

Bericht door Swampy » 07 mei 2014, 12:33

Afbeelding

Afbeelding

Zoek de verschillen!

Swampthing

Mega_Lo

Bericht door Mega_Lo » 07 mei 2014, 15:23

Mee eens Jaap.
Zeker die GW uit Chili, kost bijna niks voor die kwaliteit.
Had laatst gezien op een Facebook pagina van volgensmij Steven Alter, hij verkocht een goede 5 inch meg uit Lee creek voor 500 euro, hij had ook zo'n bericht gekregen van iemand die zei: ,Je bent een oplichter! Andere Megs op Ebay staan voor 20!'

Tjaaaaa, zoek mensen bestaan :)

ivok

Bericht door ivok » 08 mei 2014, 10:02

hoge bedragen op basis van afhalen...

Krijg ook de indruk dat sommige lui op marktplaats een hobby hebben gemaakt van het zoeken en reageren op advertenties ipv de intentie om echt iets te kopen

een "te" hoog bedrag vragen voor een item op marktplaats heeft niks met oplichting te maken.

uitzonderingen daar gelaten, consument prijzen voor levensmiddelen, auto's en benzine ed in Nederland, dat zit wat mij betreft dan wel weer op randje oplichting :)

oeps...

Duys
Contacteer:

Bericht door Duys » 08 mei 2014, 10:12

uitzonderingen daar gelaten, consument prijzen voor levensmiddelen, auto's en benzine ed in Nederland, dat zit wat mij betreft dan wel weer op randje oplichting

Zeker gezien de echte kostprijs. Benzine zou zo rond de 25 cent zitten voor een liter.
Duys

[Bewerkt door Duys op 08-05-2014 om 10:12 NL]

Gesloten