"Bergkristal"
- Jes de jutter
- hubertus68
- Has thanked: 47 times
- Been thanked: 305 times
Antw: "Bergkristal"
Hallo Jes de Jutter,
ik vind het leuk als je jouw vondsten hier laat zien, maar misschien kan je alles wat niets met fossielen te maken heeft onder de juiste rubrieken plaatsen. Er is een extra hoek voor mineralen en eentje voor gesteenten algemeen. Recente dieren (zoals jouw kreeft) behoren niet op dit forum.
@admins: Misschien is het tog een goed idee de determinatie site naar vindplaatsen te onderdelen...?!
Groeten, Oliver
ik vind het leuk als je jouw vondsten hier laat zien, maar misschien kan je alles wat niets met fossielen te maken heeft onder de juiste rubrieken plaatsen. Er is een extra hoek voor mineralen en eentje voor gesteenten algemeen. Recente dieren (zoals jouw kreeft) behoren niet op dit forum.
@admins: Misschien is het tog een goed idee de determinatie site naar vindplaatsen te onderdelen...?!
Groeten, Oliver
Re: "Bergkristal"
Leuke vondst! Maar ik zou het geen bergkristal willen noemen. Bergkristal is grotendeel of zelfs helemaal kleurloos en transparant. De kristallen op de foto's zijn wit van kleur. Daarom zou ik ze willen kwalificeren als Kwartskristallen. Maar het blijft een mooie vondst!
Old rockhounds never die, they just slowly petrify!