trilobieten
trilobieten

hier een greep uit de gevonden trilobieten . ik weet nog niet wat er uit zal komen als iemand al een idee heeft mogen jullie roepen , ze komen allemaal van het akker in weinsheim
Antw: trilobieten
zover ik kan zien alles phacopide
en foto 3 en 4 ... heb je daar nog het tegendeel van.
Ik zie pygidium en thorax... misschien is ie compleet
en foto 3 en 4 ... heb je daar nog het tegendeel van.
Ik zie pygidium en thorax... misschien is ie compleet
oeps...
- Frederik
- Administrator
- Has thanked: 9 times
- Been thanked: 47 times
- Contacteer:
Inderdaad allemaal phacopide.
Stuk 1 lijkt me een geïsoleerd thoraxsegment.
Stuk 2 een thoracopygidium. Als het tegendeel ontbreekt zou je kunnen overwegen om deze vertraal te prepareren. Lijkt me een interessantere optie dan 'm omdraaien en op een kunststofbedje leggen
Stuk 3 is een geïsoleerd cephalon. Het deel dat uitsteekt mist de schaal. Wellicht is deze schaal wel nog aanwezig waar de kop in de steen is ingebed.
Stuk 1 lijkt me een geïsoleerd thoraxsegment.
Stuk 2 een thoracopygidium. Als het tegendeel ontbreekt zou je kunnen overwegen om deze vertraal te prepareren. Lijkt me een interessantere optie dan 'm omdraaien en op een kunststofbedje leggen

Stuk 3 is een geïsoleerd cephalon. Het deel dat uitsteekt mist de schaal. Wellicht is deze schaal wel nog aanwezig waar de kop in de steen is ingebed.
Try to learn something about everything and everything about
something (TH Huxley)
something (TH Huxley)
Ah, voor mij bekende stukken
. Had bij het pygidium echter niet gezien dat er nog thoraxsegmenten aan zaten. Schoongemaakt?

nee gijs nog niet we moeten binnenkort iets afspreken willen we zien wat er in zit .