Voorstellen + oproep

Maak hier afspraken om samen te zoeken, naar beurzen te gaan, enzomeer. Nieuwe leden kunnen zich hier voorstellen.
Plaats reactie
catdragon
Voorstellen + oproep

Bericht door catdragon » 04 jul 2014, 23:24

Hallo allemaal!
Mijn naam is Agnes, ik ben 37 jaar, getrouwd en moeder van 2 zoons. Sinds ons bezoek aan Cadzand 4 jaar geleden heb ik de zwarte koorts opgelopen. Heerlijk vind ik het zoeken naar haaientanden. Die spanning, tegelijk ontspanning.
Mijn oudste zoon wordt 8, langzaam aan vindt hij het ook steeds leuker om te zoeken. Met afgelopen Pinksteren heeft hij zelf zijn eerste redelijk grote tand gevonden.

Vooralsnog heb ik redelijk wat gevonden en kom ik ook ander fossiel materialen tegen. Ik kijk dan wat ik mooi vind of apart en dat neem ik mee.
Determineren vind ik overigens erg lastig.. maar dat heeft bij mij geen prioriteit.

Ik zou het erg leuk vinden om iemand te treffen die ook in de Betuwe woont om samen met mij op pad te gaan en zoeken naar fossielen. Ik zou het leuk vinden om met iemand te gaan die net als ik beginnend is om samen alles te ontdekken.
Om nu 1 x per jaar te gaan zoeken op vakantie vind ik namelijk veel te weinig!

hartelijke groet,

Agnes

djordy
Antw: Voorstellen + oproep

Bericht door djordy » 05 jul 2014, 07:15

Hallo, welkom op het forum
Ikzelf zoek al enkele jaren in Cadzand en heb er de nodige ervaring op gedaan. Ik woon op zo'n uurtje van Cadzand en daarom kom ik er wel eens vaker.
Als je hulp nodig hebt bij het determineren, plaats gerust foto's op het forum.

Josje
Antw: Voorstellen + oproep

Bericht door Josje » 05 jul 2014, 08:12

Hio Agnes,
Welkom op dit forum.
Wens je veel plezier en wijsheid toe hier op de site.
En bij vragen roept u maar. (foto's zijn ook welkom !)
Josje

Groetjes,
Sylvia en Josje

Plaats reactie