nog een vraag.
nog een vraag.
Bedankt voor de reacties die ik tot nu toe heb ontvangen op mijn foto van een mogelijke orthoceras.
Ik heb meer foto\'s van mijn fossielen waarvan ik graag zou willen weten wat ze zouden kunnen zijn.
Zoals bijvoorbeeld die op de meegestuurde foto.
Ik heb wel problemen ondervonden om de foto meegestuurd te krijgen. Zo geeft de pagina aan dat het fotobestand niet JPG zou zijn.
Hopelijk lukt het dit keer wel.
De steen is ongeveer 4cm. lang.
Groet,
Marcel Huizenga
Ik heb meer foto\'s van mijn fossielen waarvan ik graag zou willen weten wat ze zouden kunnen zijn.
Zoals bijvoorbeeld die op de meegestuurde foto.
Ik heb wel problemen ondervonden om de foto meegestuurd te krijgen. Zo geeft de pagina aan dat het fotobestand niet JPG zou zijn.
Hopelijk lukt het dit keer wel.
De steen is ongeveer 4cm. lang.
Groet,
Marcel Huizenga
Antw: nog een vraag.
Zoals je ziet is het meesturen van de foto wederom niet gelukt.
Is JPEG niet hetzelfde als JPG?
De foto die ik gisteren meestuurde had een gelijk formaat en toen ging het wel.
Wel gek...
Is JPEG niet hetzelfde als JPG?
De foto die ik gisteren meestuurde had een gelijk formaat en toen ging het wel.
Wel gek...
Echt vreemd: de pagina weigert de foto te versturen, terwijl het toch echt een JPG-bestand is.
stuur mij de foto in kwestie eens door dan zal ik een proberen.misschien lukt het mij wel in het begin had ik er ook problemen mee en heeft frederik me ermee geholpen door enkele van mijn fotos opt forum te zetten.
@frederik :nogmaals bedankt hiervoor!
groet jim
@frederik :nogmaals bedankt hiervoor!
groet jim
Wie niet zoekt, wie ni vindt!!!
sorry het lukt me niet.de afbeelding is veel te groot.misschien kan ieand anders het wel?
groet jim
groet jim
Wie niet zoekt, wie ni vindt!!!
Bedankt voor het proberen!Ik kan de afbeelding wel verkleinen, misschien doet hij het dan.
wat is dit?
Ik heb m\'n foto\'s verkleind en nu kunnen ze geplaatst worden. Dank je Jim!
De ene foto is ong. 4cm. lang en duidelijk een fossiel. Alleen wat voor soort?
De andere waarschijnlijk niet, maar toch wel apart. Wij noemen hem het \'borrelnootje\'. Hij is ook ongeveer zo groot.
Weet iemand wat voor steentje dit is?
Marcel Huizenga
Antw: wat is dit?
Het bovenste stuk is zeer waarschijnlijk een afdruk van een ammoniet, het onderste plaatje is wel erg klein, zou je het oorspronkelijke formaat kunnen posten?
Sven
Sven
fidi exquisiri inveni
ik spleet, ik zocht, ik vond
ik spleet, ik zocht, ik vond