Zelf gemaakte replica's
Antw: Zelf gemaakte replica's
Indrukwekkend!!!
Groet Kees
fossiel:
bedolven leven
kado verpakt in matrix
feest voor de vinder
(haiku KR)
bedolven leven
kado verpakt in matrix
feest voor de vinder
(haiku KR)
Ziet er echt cool uit! Mooi hoor!
[Bewerkt door Brammiej op 30-07-2014 om 22:49 NL]
[Bewerkt door Brammiej op 30-07-2014 om 22:49 NL]
Antw: Zelf gemaakte replica\\\\\\\\\\\\\\\'s

Hey! 'Tis weer een tijd geleden dat ik hier wat heb gepost. Dus bij deze zijn hier nog een paar plaatjes van de vooruitgang van mijn projecten. De Gorgosaurus schedel is bijna af, maar heb even een pauze genomen van dat project en de Bambiraptor weer opgepakt.
Ook de Bambiraptor is nu bijna af. Een groot deel van het skelet heb ik al gemaakt en in elkaar gezet. Nu moet ik nog een paar laatste botjes maken en het geheel op een statief zetten.
Olof Moleman AKA Trilobite/Lord Trilobite
[u][i]Lord of the Paleozoic sea.[/i][/u]
Ik graaf dus ik ben.
Ik graaf dus ik ben.
- Frederik
- Administrator
- Has thanked: 9 times
- Been thanked: 47 times
- Contacteer:
Onvoorstelbaar hoe je dat doet.
Maak je dat statief in metaal of kies je een ander materiaal? Ik neem aan dat het allemaal niet erg veel weegt, zelfs niet zo'n grote als die Gorgosaurus schedel.
Maak je dat statief in metaal of kies je een ander materiaal? Ik neem aan dat het allemaal niet erg veel weegt, zelfs niet zo'n grote als die Gorgosaurus schedel.
Try to learn something about everything and everything about
something (TH Huxley)
something (TH Huxley)
Ik vind het indrukwekkend! En het resultaat is bovenmatig gaaf. Heb je die wervels ook allemaal zelf gemaakt?
Gr. Maarten
Gr. Maarten
maarten76
Als je je ogen open houdt, een beetje kijkt
en er oog voor hebt
dan vind je altijd wel wat. Iets moois of
ergens van, dat maakt
niet uit. http://brilmans.tumblr.com/
Als je je ogen open houdt, een beetje kijkt
en er oog voor hebt
dan vind je altijd wel wat. Iets moois of
ergens van, dat maakt
niet uit. http://brilmans.tumblr.com/
Antw: Antw: Zelf gemaakte replica's
Dank voor de reacties allemaal!
[Bewerkt door Trilobite op 06-11-2014 om 01:20 NL]
Het statief voor de Bambiraptor maak ik van hout en ijzerdraad. In een veel eerder stadium had ik het blok waaruit ik de schedel ging snijden gewogen. toen woog het ongeveer een kilo. Daarna heb ik nog de zij stukken er aan geplakt en een heleboel materiaal ook weer weg gehaald. Dus ik zou gokken dat de schedel nu net iets minder dan een kilo weegt. Wat niet slecht is voor zo'n groot ding.Frederik schreef:
Onvoorstelbaar hoe je dat doet.
Alles is helemaal zelf gemaakt. Ook de wervels. Ik heb alleen wel veel van de wervels uit grotere stukken gesneden. zo heb ik de rug uit een stuk gemaakt en de nek en staat ook. Alle wervels los maken zou heel veel meer werk zijn.Maarten76 schreef:
Ik vind het indrukwekkend! En het resultaat is bovenmatig gaaf. Heb je die wervels ook allemaal zelf gemaakt?
Gr. Maarten
[Bewerkt door Trilobite op 06-11-2014 om 01:20 NL]
Olof Moleman AKA Trilobite/Lord Trilobite
Ik graaf dus ik ben.
Ik graaf dus ik ben.
Ik heb zelf al redelijk wat achterwandjes gemaakt voor mijn paludariums... ook al lijkt deze 'piepschuim' makkelijk te bewerken, het is moeilijker dan je denkt.
Om mooie organische vormen te maken is nog veel lastiger, veelal blijf je zien dat het een stuk bewerkt piepschuim is.
Maar wat hier neergezet wordt klopt gewoon. Ziet er allemaal super natuurlijk uit.
Erg knap
Om mooie organische vormen te maken is nog veel lastiger, veelal blijf je zien dat het een stuk bewerkt piepschuim is.
Maar wat hier neergezet wordt klopt gewoon. Ziet er allemaal super natuurlijk uit.
Erg knap
oeps...