Trilobites Group Nieuw forum
Trilobites Group Nieuw forum
Vanaf vandaag is er een extra forum actief op Fossiel.net.
Na maanden van voorbereiding heeft de voormalige Yahoo group Trilobites 2 de overstap gemaakt naar Fossiel.net. We heten hen van harte welkom! We hopen hiermee ook het internationale karakter van Fossiel.net een impuls te geven.
De voertaal van het Trilobites Group forum is Engels, en de groep is alleen toegankelijk voor ingeschreven leden en is alléén bedoeld voor discussies over trilobieten. Dit forum is niet openbaar. Mocht je willen meediscussiëren op dit forum, dien je je eerst in te schrijven en hiervoor een goede motivatie te geven.
Inschrijven voor huidige Fossiel.net leden kan hier: http://english.fossiel.net/trilobitesgr ... member.php
Inschrijven voor nieuwe leden: http://english.fossiel.net/forums/membe ... bitesgroup
Iedereen van de oude Yahoo Trilobites Group heeft een email gekregen met login gegevens. Voor leden waarvan we zowel een Fossiel.net lidmaatschap als een Yahoo group lidmaatschap hebben gevonden. hebben we de accounts samengevoegd.
Mochten je lid zijn, of zijn geweest van de Yahoo Trilobites Group én ook nog een apart Fossiel.net account hebben, neem dan even contact op via info@fossiel.net , we zullen dan de accounts samenvoegen. Vermeld dan wel even je usernamen.
Na maanden van voorbereiding heeft de voormalige Yahoo group Trilobites 2 de overstap gemaakt naar Fossiel.net. We heten hen van harte welkom! We hopen hiermee ook het internationale karakter van Fossiel.net een impuls te geven.
De voertaal van het Trilobites Group forum is Engels, en de groep is alleen toegankelijk voor ingeschreven leden en is alléén bedoeld voor discussies over trilobieten. Dit forum is niet openbaar. Mocht je willen meediscussiëren op dit forum, dien je je eerst in te schrijven en hiervoor een goede motivatie te geven.
Inschrijven voor huidige Fossiel.net leden kan hier: http://english.fossiel.net/trilobitesgr ... member.php
Inschrijven voor nieuwe leden: http://english.fossiel.net/forums/membe ... bitesgroup
Iedereen van de oude Yahoo Trilobites Group heeft een email gekregen met login gegevens. Voor leden waarvan we zowel een Fossiel.net lidmaatschap als een Yahoo group lidmaatschap hebben gevonden. hebben we de accounts samengevoegd.
Mochten je lid zijn, of zijn geweest van de Yahoo Trilobites Group én ook nog een apart Fossiel.net account hebben, neem dan even contact op via info@fossiel.net , we zullen dan de accounts samenvoegen. Vermeld dan wel even je usernamen.
Kennis telt!
Webmaster www . fossiel . net
Webmaster www . fossiel . net
- Carboon
- Has thanked: 437 times
- Been thanked: 526 times
Antw: Trilobites Group Nieuw forum
Kun je aangeven hoe lang het ongeveer duurt voordat je aanvraag is verwerkt? Krijg je daar op een bepaalde wijze bericht van, ook als de motivatie onvoldoende wordt geacht?webmaster schreef:
Mocht je willen meediscussiëren op dit forum, dien je je eerst in te schrijven en hiervoor een goede motivatie te geven.
Thanks,
Tim
Op zoek naar groen in het zwart.
- Smaug
- Community Manager
- Has thanked: 225 times
- Been thanked: 109 times
Ik geloof niet dat wij over die criteria gaan, dus dat ligt helemaal bij de admins van dat deel van het forum.
My armour is like tenfold shields, my teeth are
swords, my claws spears, the shock of my tail
is a thunderbolt, my wings a hurricane, and my
breath death!
swords, my claws spears, the shock of my tail
is a thunderbolt, my wings a hurricane, and my
breath death!
- Frederik
- Administrator
- Has thanked: 9 times
- Been thanked: 47 times
- Contacteer:
Klopt. Het duurt normaal niet lang en is allemaal behoorlijk amicaal.
Try to learn something about everything and everything about
something (TH Huxley)
something (TH Huxley)
- Carboon

Het is inmiddels drie weken geleden dat ik geprobeerd heb me in te schrijven/een motivatie gestuurd heb en deze screenshot is alles wat ik zie (geen verdere notificatie over voortgang, of een afwijzing natuurlijk). Het duurt, afgaande op de bovenstaande reacties, vrij lang en daarom vraag ik me af of er iets mis is gegaan, misschien? Alvast bedankt.
- Carboon
P.S. Uit interesse, is er überhaupt iemand, die wél lid was van F.net, maar nog geen lid was van de voormalige Yahoo group Trilobites 2, succesvol lid geworden? Kan door iemand bevestigd worden dat het proces werkt?
- Frederik
- Administrator
- Has thanked: 9 times
- Been thanked: 47 times
- Contacteer:
Ik was de laatste weken op vakantie en had dit topic een beetje gemist. Even wat toelichting over hoe de vork aan de steel zit in dit verhaal.
Op dit ogenblik is Fossiel.net slechts een host voor de Trilobites Group. Dit wil zeggen dat we vooralsnog niet betrokken zijn bij het dagelijks beheer ervan.
Dat gezegd zijnde, het dagelijks beheer van de Trilobites Group wordt gedragen -net als dat van Fossiel.net- door een zéér kleine groep van vrijwilligers. Wellicht gaat het goedkeuren van applicaties zelfs over één persoon. Net zoals hier kan je zien dat (zeker in de vakantieperiode), dit periodiek tot radiostilte kan leiden.
Hou er ook rekening mee dat alles in opstartfase zit. Zo komen we ook nog bugs tegen, en is het nieuwe systeem ook weer even wennen. Er zijn dus wel een aantal mogelijke verklaringen te bedenken, anders dan een ontoereikende motivatie
Ik zal de komende dagen achter de schermen eens wat porren en kijken of er niets technisch is misgelopen.
Ik hoop dat het zo snel in orde kan komen.
Edit: de applicatie is correct binnengekomen en pending. Je bent trouwens niet alleen
Stay tuned.
[Bewerkt door Frederik op 20-08-2014 om 15:16 NL]
Op dit ogenblik is Fossiel.net slechts een host voor de Trilobites Group. Dit wil zeggen dat we vooralsnog niet betrokken zijn bij het dagelijks beheer ervan.
Dat gezegd zijnde, het dagelijks beheer van de Trilobites Group wordt gedragen -net als dat van Fossiel.net- door een zéér kleine groep van vrijwilligers. Wellicht gaat het goedkeuren van applicaties zelfs over één persoon. Net zoals hier kan je zien dat (zeker in de vakantieperiode), dit periodiek tot radiostilte kan leiden.
Hou er ook rekening mee dat alles in opstartfase zit. Zo komen we ook nog bugs tegen, en is het nieuwe systeem ook weer even wennen. Er zijn dus wel een aantal mogelijke verklaringen te bedenken, anders dan een ontoereikende motivatie

Ik zal de komende dagen achter de schermen eens wat porren en kijken of er niets technisch is misgelopen.
Ik hoop dat het zo snel in orde kan komen.
Edit: de applicatie is correct binnengekomen en pending. Je bent trouwens niet alleen

Stay tuned.
[Bewerkt door Frederik op 20-08-2014 om 15:16 NL]
Try to learn something about everything and everything about
something (TH Huxley)
something (TH Huxley)
- Carboon
Antw: Antw: Trilobites Group Nieuw forum
Mooi! Als de aanvraag goed binnen is gekomen, dan kan ik met gerust hart en geduldig op respons wachten. Geen probleem natuurlijk als dit wat langer duurt, kan me voorstellen dat zoiets tijd kost (i.d.d. vrijwilligerswerk, vakantie, etc.), maar ik wilde wel graag uitsluiten dat de aanvraag om technische redenen niet binnen was gekomen.Frederik schreef:
(...) Edit: de applicatie is correct binnengekomen en pending. Je bent trouwens niet alleen
Stay tuned.(...)