Voorstellen en een vraag
Voorstellen en een vraag
Hallo allemaal,
Mijn naam is Liènne en ik woon in Hoorn in Noord-Holland. Op dit moment ben ik bezig met de opleiding paraveterinair (hoger dierenartsassistente) en ik vind eigenlijk alles leuk en interessant wat met dieren en natuur te maken heeft.
Nou is het zo dat ik altijd al mijn hele leven geïnteresseerd ben in fossielen en mineralen. Vanaf mijn 4e heb ik een hele tijd mineralen gespaard. Vanaf mijn 10e ben ik wat minder actief ermee geweest, maar ik ben het altijd leuk blijven vinden. Een paar jaar terug zijn we een aantal keren bij Groeve Juchem geweest vlakbij Idar-Oberstein. Dat heb ik toen echt als fantastische dagen ervaren en we hebben dan ook veel mineralen gevonden. Ook zijn we een keer bij het strand bij Boulogne sur mer wezen zoeken. Daar heb ik toen een onwijs mooie schelp gevonden!
Verder heb ik een aantal mooie fossielen over mogen nemen van mijn vader.
Laatst kwam ik toevallig deze site tegen en toen heb ik mij ingeschreven. Eigenlijk ben ik tot de conclusie gekomen dat het mij erg leuk lijkt om er meer mee te doen en er misschien wel een hobby van te maken!
Ik las op dit forum dat er regelmatig uitjes zijn met meerdere mensen. Nou heb ik natuurlijk maar weinig ervaring, maar het lijkt mij heel erg leuk om een keer mee te gaan met wat meer ervaren mensen. Wie weet kan ik dan dingen leren? Ik las ook over het weekend naar Cap Blanc Nez. Zou dit iets voor mij kunnen zijn en hoe gaat dit in zijn werk (en willen jullie überhaupt een vreemd iemand mee) ?
Ik hoop dat ik veel van jullie mag leren en bedankt dat ik lid mocht worden!
Mijn naam is Liènne en ik woon in Hoorn in Noord-Holland. Op dit moment ben ik bezig met de opleiding paraveterinair (hoger dierenartsassistente) en ik vind eigenlijk alles leuk en interessant wat met dieren en natuur te maken heeft.
Nou is het zo dat ik altijd al mijn hele leven geïnteresseerd ben in fossielen en mineralen. Vanaf mijn 4e heb ik een hele tijd mineralen gespaard. Vanaf mijn 10e ben ik wat minder actief ermee geweest, maar ik ben het altijd leuk blijven vinden. Een paar jaar terug zijn we een aantal keren bij Groeve Juchem geweest vlakbij Idar-Oberstein. Dat heb ik toen echt als fantastische dagen ervaren en we hebben dan ook veel mineralen gevonden. Ook zijn we een keer bij het strand bij Boulogne sur mer wezen zoeken. Daar heb ik toen een onwijs mooie schelp gevonden!
Verder heb ik een aantal mooie fossielen over mogen nemen van mijn vader.
Laatst kwam ik toevallig deze site tegen en toen heb ik mij ingeschreven. Eigenlijk ben ik tot de conclusie gekomen dat het mij erg leuk lijkt om er meer mee te doen en er misschien wel een hobby van te maken!
Ik las op dit forum dat er regelmatig uitjes zijn met meerdere mensen. Nou heb ik natuurlijk maar weinig ervaring, maar het lijkt mij heel erg leuk om een keer mee te gaan met wat meer ervaren mensen. Wie weet kan ik dan dingen leren? Ik las ook over het weekend naar Cap Blanc Nez. Zou dit iets voor mij kunnen zijn en hoe gaat dit in zijn werk (en willen jullie überhaupt een vreemd iemand mee) ?
Ik hoop dat ik veel van jullie mag leren en bedankt dat ik lid mocht worden!
- Spongebob
- Has thanked: 413 times
- Been thanked: 635 times
Antw: Voorstellen en een vraag
Hoi Liènne,
Volgens mij ben je precies op de goede plek hier.
Welkom op dit forum. Je zult er veel plezier aan beleven,
maar pas op, want deze hobby is zeer verslavend!
Als je tijd hebt, zou ik zeker meedoen aan het weekend bij CBN.
Lekker kamperen, beetje langs het strand lopen en fossielen rapen.
Je zult er ook erg snel vrienden maken.
Mvg, Tom
Volgens mij ben je precies op de goede plek hier.
Welkom op dit forum. Je zult er veel plezier aan beleven,
maar pas op, want deze hobby is zeer verslavend!
Als je tijd hebt, zou ik zeker meedoen aan het weekend bij CBN.
Lekker kamperen, beetje langs het strand lopen en fossielen rapen.
Je zult er ook erg snel vrienden maken.
Mvg, Tom
Time fades away (Neil Young)
Hoi Tom,
Bedankt voor je leuke bericht. Fijn dat ik hier op de juiste plek ben!
Weet je misschien wanneer het weekend is en aan wie ik hier verder vragen over kan stellen?
Het klinkt in ieder geval erg leuk en gezellig!
Ik ben trouwens 19 jaar, dat was ik vergeten erbij te zetten.
Groeten Liènne
Bedankt voor je leuke bericht. Fijn dat ik hier op de juiste plek ben!
Weet je misschien wanneer het weekend is en aan wie ik hier verder vragen over kan stellen?
Het klinkt in ieder geval erg leuk en gezellig!
Ik ben trouwens 19 jaar, dat was ik vergeten erbij te zetten.
Groeten Liènne
- Spongebob
- Has thanked: 413 times
- Been thanked: 635 times
Het Fossiel.net-uitje is gepland op een 'gewoon' weekend ergens in september.
Een beetje jammer, want voor 2 dagen zoeken bij CBN wil ik geen 1000 km rijden.
Eens kijken wat de herfstvakantie brengt.
Misschien moet je even contact opnemen met Fitch of Frederik.
Een beetje jammer, want voor 2 dagen zoeken bij CBN wil ik geen 1000 km rijden.
Eens kijken wat de herfstvakantie brengt.
Misschien moet je even contact opnemen met Fitch of Frederik.
Time fades away (Neil Young)