Voorgenomen excursie Idar-Oberstein 2014 vindt waarschijnlijk geen doorgang, helaas.

Discussieer hier over mineralen in het algemeen
Gebruikersavatar
adekker
Berichten: 545
Lid geworden op: 30 jul 2007, 18:50
Contacteer:
Voorgenomen excursie Idar-Oberstein 2014 vindt waarschijnlijk geen doorgang, helaas.

Bericht door adekker » 10 sep 2014, 18:29

Zoals in een eerder topic gemeld, was er een voornemen om een excursie te organiseren naar Idar-Oberstein begin november 2014. Ik zou daarbij kunnen/willen optreden als gids en daarbij ook diverse vindplaatsen kunnen laten bezoeken.
Aangezien ik zelf niet over eigen vervoer beschik, heeft dhr. B. Kok aangeboden samen met hem te reizen. Helaas heb ik vandaag een mail van hem ontvangen dat hij enige tijd uit de running zal zijn wegens een dubbele botbreuk op 2 plaatsen in een van zijn onderarmen. De operatie en de daarop volgende genezing zullen minimaal 6 weken in beslag nemen, mogelijk nog langer.
Dit betekent dat we ervan uit moeten gaan dat de excursie dit jaar helaas niet kan doorgaan, aangezien ik zonder hem niet kan deelnemen aan dit gebeuren, tenzij iemand nog een alternatief kan opperen. Een excursie na half november zal op zoekgebied weinig kansen van slagen hebben (weersomstandigheden, overwoekerde akkers, opgekomen wintergewassen...).
Vanaf deze plaats wens ik Bertie heel veel beterschap en een voorspoedig herstel!
Hopelijk kan er volgend jaar wel een bezoek aan Idar plaatsvinden.
Voor diegene die wel kunnen en willen gaan: Er is momenteel een aanbieding voor een verblijf in het Hambachtal. Zie hiervoor:
http://www.feriaz.nl/actie2/?utm_source ... ember+2014



[Bewerkt door adekker op 11-09-2014 om 11:42 NL]


Old rockhounds never die, they just slowly petrify!


Plaats reactie