antwerpen
antwerpen
een vraagje ga morgen waarschijnlijk naar antwerpen in doel en kallo is rondkijken maar weet niet zeker waar en dat er nog andere plaatsen daar in de buurt zijn voor te zoeken
als iemand mij hulp kan bieden bedankt op voorhand
grtz dinkie
als iemand mij hulp kan bieden bedankt op voorhand
grtz dinkie
ALS IK ZOEK VIND IK MEESTAL IETS
- Frederik
- Administrator
- Has thanked: 9 times
- Been thanked: 47 times
- Contacteer:
Antw: antwerpen
Hela,
Ik ben daar vandaag even naartoe getrokken. In het gebied rond het Deurganckdok ligt hier en daar wel heel wat zand met fossiele schelpen (veel haaietanden hebben we niet gevonden). Het is wel de moeite om er naartoe te trekken.
Aanrader: neem ook je verrekijker mee, er zitten heel wat mooie vogels. Vandaag onder andere Bergeend, Kluut, Kleine plevier, Wulp, Scholekster, Grutto, Rietgors, ...
Ik ben daar vandaag even naartoe getrokken. In het gebied rond het Deurganckdok ligt hier en daar wel heel wat zand met fossiele schelpen (veel haaietanden hebben we niet gevonden). Het is wel de moeite om er naartoe te trekken.
Aanrader: neem ook je verrekijker mee, er zitten heel wat mooie vogels. Vandaag onder andere Bergeend, Kluut, Kleine plevier, Wulp, Scholekster, Grutto, Rietgors, ...
Try to learn something about everything and everything about
something (TH Huxley)
something (TH Huxley)
antwerpen
heb nog een vraagje voor wie mij hulp wilt bieden weet iemand meer informatie over de zandbanken van lillo en waar dat ze juist gelegen zijn
bedankt voor de hulp dinkie
bedankt voor de hulp dinkie
ALS IK ZOEK VIND IK MEESTAL IETS
- Frederik
- Administrator
- Has thanked: 9 times
- Been thanked: 47 times
- Contacteer:
Antw: antwerpen
(2 discussies samengevoegd. Het is niet overzichtelijk een 3 topics te beginnen met hetzelfde onderwerp, derde topic \'Antwerpen\' heb ik gedelete)
[Bewerkt door Frederik op 15-04-2006 om 23:57 NL]
[Bewerkt door Frederik op 15-04-2006 om 23:57 NL]
Try to learn something about everything and everything about
something (TH Huxley)
something (TH Huxley)