Waar is de topic gebleven Marokko ?
Waar is de topic gebleven Marokko ?
hallo, waar is de topic over de Eoceen tand uit Marroko-Ad-Dakhla gebleven ?
Ben.
0000000000
Antw: Waar is de topic gebleven Marokko ?
Hallo Ben,
Het topic diende verwijderd te worden om mogelijke problemen te voorkomen bij mogelijke volgende zoektochten daarom was ik ook niet zeker of ik dit kon vermelden bij het topic. Dit is aangegeven en om die reden heb ik het topic dus verwijderd. Indien mogelijk ook alle verwijzingen ernaar voorlopig te verwijderen. Mijn excuses voor het ongemak.
Groeten,
Arno
[Bewerkt door Indagator op 03-12-2014 om 22:23 NL]
Het topic diende verwijderd te worden om mogelijke problemen te voorkomen bij mogelijke volgende zoektochten daarom was ik ook niet zeker of ik dit kon vermelden bij het topic. Dit is aangegeven en om die reden heb ik het topic dus verwijderd. Indien mogelijk ook alle verwijzingen ernaar voorlopig te verwijderen. Mijn excuses voor het ongemak.
Groeten,
Arno
Antw: Antw: Waar is de topic gebleven Marokko ?
Indagator schreef:
Hallo Ben,
Groeten,
Arno
vreemd, Zal wel eens navragen bij de mensen die daar naar toe zijn geweest, en bij Rene Fraaye (direkteur van de groene poort) of dit de werkelijke reden is.
Hans
- strandjutters
- Been thanked: 3 times
Hallo Hans,leuk je weer eens te horen.
Vind het ook allemaal een beetje bizar.
GR
Vind het ook allemaal een beetje bizar.
GR
strandjutters
- Frederik
- Administrator
- Has thanked: 9 times
- Been thanked: 47 times
- Contacteer:
Arno,
Het is jouw goed recht om een topic dat je aangemaakt hebt terug te verwijderen. Ik hoop dat we ooit een goed zicht krijgen op het waarom ervan, maar er zal vast een goede reden voor zijn. Het was wél een zeer interessant topic!
Wanneer alle formaliteiten achter de rug zijn, zou het leuk zijn om hier een update te zien over dat tandje en wat het precies was. Ik kijk er al naar uit!
Het is jouw goed recht om een topic dat je aangemaakt hebt terug te verwijderen. Ik hoop dat we ooit een goed zicht krijgen op het waarom ervan, maar er zal vast een goede reden voor zijn. Het was wél een zeer interessant topic!
Wanneer alle formaliteiten achter de rug zijn, zou het leuk zijn om hier een update te zien over dat tandje en wat het precies was. Ik kijk er al naar uit!
Try to learn something about everything and everything about
something (TH Huxley)
something (TH Huxley)
hallo Arno, dit is je goed recht. Bedankt voor je uitleg.
groet, Ben.
0000000000
Antw: Antw: Antw: Waar is de topic gebleven Marokko ?
stiek schreef:Indagator schreef:
Hallo Ben,
Groeten,
Arno
vreemd, Zal wel eens navragen bij de mensen die daar naar toe zijn geweest, en bij Rene Fraaye (direkteur van de groene poort) of dit de werkelijke reden is.
Tot nu toe niets gehoort waarom er niet over Ad-Dakhla op fossielnet geschreven mag worden.
Wat ik wel weet dat er inmiddels een facebookgroep opgericht is, mischien is het daarin besproken.
Zelf ben ik daarvoor niet uitgenodigt, terwijl ik toch 40 kg gruis uit aan het zoeken ben.
Dus tot nu toe zie ik geen reden om hier over Ad-Dakhla niets te plaatsen
Hans
Antw: Antw: Antw: Antw: Waar is de topic gebleven Marokko ?
Tot nu toe niets gehoort waarom er niet over Ad-Dakhla op fossielnet geschreven mag worden.
Wat ik wel weet dat er inmiddels een facebookgroep opgericht is, mischien is het daarin besproken.
Zelf ben ik daarvoor niet uitgenodigt, terwijl ik toch 40 kg gruis uit aan het zoeken ben.
Dus tot nu toe zie ik geen reden om hier over Ad-Dakhla niets te plaatsen[/quote]
Beste Hans,
Dat is op verzoek van de initiatiefnemers gedaan. Wellicht heeft dat bericht jou niet bereikt, hierbij dan. Het is een afspraak tussen Nederlandse en Marokkaanse wetenschappers, heeft te maken met publicatierechten. Gelieve je er aan te houden, anders komen toekomstige afspraken wellicht in het gedrang.
Overigens weet ik ook niets van een facebook groep.
Groeten,
Dirk
[Bewerkt door Dirk op 23-12-2014 om 17:20 NL]
Dus tot nu toe zie ik geen reden om hier over Ad-Dakhla niets te plaatsen[/quote]
Beste Hans,
Dat is op verzoek van de initiatiefnemers gedaan. Wellicht heeft dat bericht jou niet bereikt, hierbij dan. Het is een afspraak tussen Nederlandse en Marokkaanse wetenschappers, heeft te maken met publicatierechten. Gelieve je er aan te houden, anders komen toekomstige afspraken wellicht in het gedrang.
Groeten,
Dirk
[Bewerkt door Dirk op 23-12-2014 om 17:20 NL]
- Frederik
- Administrator
- Has thanked: 9 times
- Been thanked: 47 times
- Contacteer:
Het zou wel erg ironisch zijn om een besloten Facebookgroep op te richten om foto's en informatie te delen die gevoelig ligt mbt publicatierechten. Je staat immers de gebruiksrechten van al dat materiaal af aan Facebook.
Try to learn something about everything and everything about
something (TH Huxley)
something (TH Huxley)
Antw: Antw: Antw: Antw: Antw: Waar is de topic gebleven Marokko ?
Beste Hans,dirk schreef:
Dus tot nu toe zie ik geen reden om hier over Ad-Dakhla niets te plaatsen
Groeten,
Dirk
[Bewerkt door Dirk op 23-12-2014 om 17:20 NL][/quote]
Hallo Dirk,
Van de initiatiefnemers tot op heden niets gehoort hierover.
Ik neem aan dat zij fossielnet ook lezen.
Ook wordt het tanden materiaal al jaren op beursen aangeboden.
Ook toen ik die 40 kg residu heb gekocht bij de Groene Poort, is mij niets gezegt dat over de resultaten niets mag worden geschreven op facebook en fossielnet.
Tot nieuwjaar zal ik er hier op fossielnet niets over laten zien, in de tussentijd kunnen de initiatiefnemers en de Nederlandse wetenschappers mij altijd mailen over het e.e.a.
Groeten Hans
Hans