Antwerp area: Otodus auriculatus.
Antw: Antwerp area: Otodus auriculatus.
Auriculatus,
Ik heb een vergelijkbaar exemplaar van deze positie uit Oosterzeele.
[Bewerkt door JunkieXL op 17-12-2014 om 20:24 NL]
Ik heb een vergelijkbaar exemplaar van deze positie uit Oosterzeele.
[Bewerkt door JunkieXL op 17-12-2014 om 20:24 NL]
- strandjutters
- Been thanked: 3 times
Hallo Bedankt iedereen voor de reactie's.
Wat mij opvalt aan deze vondst.
De plaats van de vondst is nieuw voor mij,dit wil zeggen dat ik dit stuk van de vindplaats nog niet had bezocht(wilt toch al iets zeggen als je weet dat ik er al acht maanden zoek)
Ik vind (vond) er namelijk veel cuspidata op deze plaats,wat ik niet gewoon ben .
Ook valt mij op dat er zeer weinig hastalis in de grond steekt ,maar meer dan gewoonlijk veel oxyrynchus.
Het sediment is zwart van kleur.
GR
Wat mij opvalt aan deze vondst.
De plaats van de vondst is nieuw voor mij,dit wil zeggen dat ik dit stuk van de vindplaats nog niet had bezocht(wilt toch al iets zeggen als je weet dat ik er al acht maanden zoek)
Ik vind (vond) er namelijk veel cuspidata op deze plaats,wat ik niet gewoon ben .
Ook valt mij op dat er zeer weinig hastalis in de grond steekt ,maar meer dan gewoonlijk veel oxyrynchus.
Het sediment is zwart van kleur.
GR
strandjutters
- Xenina
- Has thanked: 23 times
- Been thanked: 12 times
Hoi JunkieXL
bedoel je de tand van mij?
Ik dacht tot nu, dat het een tand van C. angustidens is: de bijspitz lijkt me langer en smaller te zijn dan bij O. auriculatus. (Die zijn toch eerder 'rond' te noemen.)
Groetjes, Xenina
bedoel je de tand van mij?
Ik dacht tot nu, dat het een tand van C. angustidens is: de bijspitz lijkt me langer en smaller te zijn dan bij O. auriculatus. (Die zijn toch eerder 'rond' te noemen.)
Groetjes, Xenina