Tips voor het nieuwe jaar?
- Yasmin1995
Tips voor het nieuwe jaar?
Hallo allemaal,
Ten eerste de beste wensen voor 2015 mogen de vondsten goed zijn.
Ten tweede hoop ik in februari mijn rijbewijs te halen. Dan hoop ik op wat meer tijd ( mijn weekenden
) om weer eens fossielen te gaan zoeken. Ik ben al in Rooth, Cadzand en de Zwarte polder geweest met niet erg veel succes. Nu heb als volgende plaatsen : Maasvlakte 2, Winterswijk en de zandmotor in gedachten.
Heeft er iemand misschien tips voor de beginneling om te gaan zoeken qua plaats en tijden? Iemand vertelde me al dat er om 6 uur iemand al actief is op de maasvlakte.
Of heeft iemand nog andere leuke plaatsen om heen te gaan, het liefst nu nog even in Nederland voor de veiligheid van mij zelf en eventuele passagiers in de auto :p.
Ik hoop snel op antwoord
Groetjesss Yasmin
Ten eerste de beste wensen voor 2015 mogen de vondsten goed zijn.
Ten tweede hoop ik in februari mijn rijbewijs te halen. Dan hoop ik op wat meer tijd ( mijn weekenden

Heeft er iemand misschien tips voor de beginneling om te gaan zoeken qua plaats en tijden? Iemand vertelde me al dat er om 6 uur iemand al actief is op de maasvlakte.
Of heeft iemand nog andere leuke plaatsen om heen te gaan, het liefst nu nog even in Nederland voor de veiligheid van mij zelf en eventuele passagiers in de auto :p.
Ik hoop snel op antwoord
Groetjesss Yasmin
Life finds a way
- Yasmin1995
- sjaak
- Has thanked: 372 times
- Been thanked: 362 times
- Contacteer:
Antw: Tips voor het nieuwe jaar?
Ga er maar vanuit dat je nergens aan het strand de eerste bent. Er zijn veel zoekers actief, vooral bij de MV2. Laat het je niet weerhouden want het strand is groot en er ligt genoeg. Zeker wanneer het in de loop van de dag laag water wordt. Vandaag zag ik nog iemand op oervondstchecker die in de late ochtend nog een prachtig mammoetkies vond.yasmin1995 schreef:
Iemand vertelde me al dat er om 6 uur iemand al actief is op de maasvlakte.
Groetjesss Yasmin
En anders kan je altijd nog muizenkiesjes gaan zoeken

Groet,
Niels
Niels
- Yasmin1995
- Yasmin1995