andere hobby\'s ?
Antw: andere hobby\'s ?
ja dat klopt maarten en de rest van de vliegen ,..of mischien een kruising van beiden en die zijn het ergst hoor.
gr dv
i just looove fossils
Ja, als jij zo\'n pantser als een trilobiet hebt, daarbij ook nog vliegt wordt het lastig je te meppen!
Okay, wanneer gaan we wat doen met de groep en volgens mij kunnen wij samen ook flink lachten!
Okay, wanneer gaan we wat doen met de groep en volgens mij kunnen wij samen ook flink lachten!
God heeft de mensen niet gemaakt, de mensen hebben God gemaakt. God is geen wezen buiten mij, maar slechts een gedachte in mij!
weet ik niet.
Ik kan goed lachen ik ben gespecialieerd ik lach altijd heel graag hahaha.
Ik kan goed lachen ik ben gespecialieerd ik lach altijd heel graag hahaha.
groet,
Yma van den Driest
Yma van den Driest
Antw: Antw: andere hobby\'s ?
dat denk ik ook wel ja,wanneer maakt mij niet uit maar waar.mischien moet er een soort aanmeldingslijstje gemaakt worden op het forum?kunnen mensen ook laten stemmen op een locatie en daarna datum prikken?Maarten schreef:
Ja, als jij zo\'n pantser als een trilobiet hebt, daarbij ook nog vliegt wordt het lastig je te meppen!
volgens mij zitten we een beetje verspreid over nederland,dus sommige mazzel anderen pech maar dat hou je toch.ik woon vrij centraal en als we naar antwerpen gaan geen probleem als we naar winterswijk gaan geen probleem.
gr dv
i just looove fossils