twee hele kleine vondsten ter determinatie
- DragonSearcher
Antw: twee hele kleine vondsten ter determinatie
Hi Maarten,
Sander zit aardig in de goede richting. De kleine botjes zijn geen ribben, maar de borst en/of rugvinstekels van beenvisjes. Vrijwel zeker van een karperachtige (die komen in vele soorten en maten). Deze worden veelvuldig gevonden.
Groetjes,
Jerry
Sander zit aardig in de goede richting. De kleine botjes zijn geen ribben, maar de borst en/of rugvinstekels van beenvisjes. Vrijwel zeker van een karperachtige (die komen in vele soorten en maten). Deze worden veelvuldig gevonden.
Groetjes,
Jerry
... Eternity awaits ...
- SantanaFormatie
- Been thanked: 1 time
Hoi Jerry,
Aan rugvinstekels had ik nooit gedacht.
Bij een rugvinstekels van vissen moet ik meestal denken aan een stekel met een gewricht met ronde opening in het midden.
Weer wat geleerd.
Gr,
Sander
Aan rugvinstekels had ik nooit gedacht.
Bij een rugvinstekels van vissen moet ik meestal denken aan een stekel met een gewricht met ronde opening in het midden.
Weer wat geleerd.
Gr,
Sander
Keep searching because everything is never as it seems.
Iedereen bedankt voor het meehelpen en determineren.
Had vinstekel al bij mijn oorspronkelijke vermoeden zitten. Fijn dat dit bevestigd kon worden. Ik determineer hem dus als vinstekel (denk zelf pectoraal gezien het gewricht) en met een kleine slag om de arm als Karperachtigen (Cypriniformes).
Blijft fijn dat dit via dit forum lukt. complimenten!
gr. Maarten
Had vinstekel al bij mijn oorspronkelijke vermoeden zitten. Fijn dat dit bevestigd kon worden. Ik determineer hem dus als vinstekel (denk zelf pectoraal gezien het gewricht) en met een kleine slag om de arm als Karperachtigen (Cypriniformes).
Blijft fijn dat dit via dit forum lukt. complimenten!
gr. Maarten
maarten76
Als je je ogen open houdt, een beetje kijkt
en er oog voor hebt
dan vind je altijd wel wat. Iets moois of
ergens van, dat maakt
niet uit. http://brilmans.tumblr.com/
Als je je ogen open houdt, een beetje kijkt
en er oog voor hebt
dan vind je altijd wel wat. Iets moois of
ergens van, dat maakt
niet uit. http://brilmans.tumblr.com/