Shop wordt Georockshop
- Frederik
- Administrator
- Has thanked: 9 times
- Been thanked: 47 times
- Contacteer:
Antw: Antw: Shop wordt Georockshop
Interessant idee. Dit sluit goed aan bij de infopagina's en artikelen over preparatie die je op deze site kan vinden, en kan de drempel verlagen voor mensen om zelf aan de slag te gaan met preparatie.TheRock schreef:
Verder ben ik mij niet bewust voor de markt die er is voor hetvolgende maar wellicht zijn zelf te prepareren fossielen ook interessant? Al zal dit waarschijnlijk ook een probleem vormen bij de groothandel.
Try to learn something about everything and everything about
something (TH Huxley)
something (TH Huxley)
- Yasmin1995
Antw: Shop wordt Georockshop
Hoi,
Ik weet niet of het makkelijk is of een goed idee.
Maar misschien is het leuk om in de shop een verlanglijst samen te kunnen stellen.
Ik zou bijvoorbeeld voor mijn verjaardag wel een aantal dingen uit de shop willen, maar mijn familie gaat geen account aan maken om iets te bestellen. Als ze dan op mijn account wat zouden bestellen kunnen ze het makkelijk vergelijken of bekijken op de verlanglijst of er al iets uit besteld is en wat ik graag zou willen.
Nogmaals ik weet niet of het een goed idee is, maar het was maar een ideetje
Groetjes
Yasmin
Ik weet niet of het makkelijk is of een goed idee.
Maar misschien is het leuk om in de shop een verlanglijst samen te kunnen stellen.
Ik zou bijvoorbeeld voor mijn verjaardag wel een aantal dingen uit de shop willen, maar mijn familie gaat geen account aan maken om iets te bestellen. Als ze dan op mijn account wat zouden bestellen kunnen ze het makkelijk vergelijken of bekijken op de verlanglijst of er al iets uit besteld is en wat ik graag zou willen.
Nogmaals ik weet niet of het een goed idee is, maar het was maar een ideetje

Groetjes
Yasmin
Life finds a way