Wedstrijdje
- Carboon
- Has thanked: 430 times
- Been thanked: 525 times
Antw: Wedstrijdje
Heb geen enkele haaientand (meer over) in mijn collectie, dus bijdragen kan ik niet, maar leuk initiatief! Originele presentaties en mooie verzamelingen ook. Alle deelnemers succes.
Op zoek naar groen in het zwart.
- Yasmin1995
Hey Aaron (of iemand anders),
waar heb je die standaardjes gekocht of besteld? Want ik heb er ook nog wat nodig.
groetjes Yasmin
waar heb je die standaardjes gekocht of besteld? Want ik heb er ook nog wat nodig.
groetjes Yasmin
Life finds a way
hey yasmin,
ik ben aaron niet .... maar de meeste standaardjes die ik gebruik in mn vitrine heb ik zelf gemaakt uit gewone stevige plastiek, volgens een eenvoudig model.

de andere waarop de grotere tanden rusten heb ik gekocht op een beurs, (ik denk dat ik ze rond de 70cent/stuk betaald heb).
ik hoop dat je er iets mee bent,
mvg Tim.
tb
- strandjutters
- Been thanked: 3 times
Hallo Gerard,zeer leuk wat je doet(prachtig)
Maar ik heb nooit gelaten om tandjes op het forum te plaatsen(zal ik ook blijven doen)
Maar ik heb en hou het bij een zelfgevonden verzameling.
Hoef ik mij ook nooit de vraag te stellen,waar komt dit nu weer vandaan als ik binnen een paar jaar begin te dementeren
GR Pascal
Maar ik heb nooit gelaten om tandjes op het forum te plaatsen(zal ik ook blijven doen)
Maar ik heb en hou het bij een zelfgevonden verzameling.
Hoef ik mij ook nooit de vraag te stellen,waar komt dit nu weer vandaan als ik binnen een paar jaar begin te dementeren

GR Pascal
strandjutters
- Yasmin1995
Hoi Tim,
Dank je voor je reactie, dat is best wel een slim plan
Ik ga eens kijken of dat mij ook lukt, en voor wat die op de beurs betreft, dat is dan weer een mooie reden om eens naar een beurs te gaan
Groetjes Yasmin
Dank je voor je reactie, dat is best wel een slim plan

Ik ga eens kijken of dat mij ook lukt, en voor wat die op de beurs betreft, dat is dan weer een mooie reden om eens naar een beurs te gaan

Groetjes Yasmin
Life finds a way
hallo Yasmin,
De standaartjes heb ik gewoon via Ebay en de doosjes koop ik bij Interkristal. Ik raad aan om van de eerste keer een grote hoeveelheid te kopen als je er nodig hebt
, kleine voorraden geraken namelijk snel op!
groeten
Aaron
De standaartjes heb ik gewoon via Ebay en de doosjes koop ik bij Interkristal. Ik raad aan om van de eerste keer een grote hoeveelheid te kopen als je er nodig hebt

groeten
Aaron
Nullus finis longius si quod facis delectaris
Hoi allemaal.
Hier géén één haaientand in het bezit...grrr..
Ik ben het eens met Tim,allen succes!
Hier géén één haaientand in het bezit...grrr..
Ik ben het eens met Tim,allen succes!
Groetjes,
Sylvia en Josje
Sylvia en Josje
- Yasmin1995
Mag ik nog een foto toevoegen?? :$
Ik kreeg vanochtend in de trein in eens een geniale ingeving,
En ik heb twee nieuwe Megs waar ik wel blij mee ben, die ik toch graag even wilde laten zien :$
Life finds a way
- Ewoudploeg

Als beginner is mijn collectie nog niet zo heel erg uit de kluiten gewassen. Ik heb helaas nog niet meer dan 1,5 dag kunnen zoeken naar tanden. Hierbij een paar van mijn mooiste vondsten tot nu in een leuk overzichtje. En ziedaar: een mooie Notorynchus zit er nog niet bij.......
[Bewerkt door Ewoudploeg op 12-02-2015 om 10:59 NL]
Groet! Ewoud en Maartje