Goed Zandmotormammoetkiezenjaar tot nu toe
Antw: Antw: Goed Zandmotormammoetkiezenjaar tot nu toe
Waarschijnlijk een niet-zoeker..... deze bestaan ook.....sjaak schreef:
Ik heb dit verhaal al vaker verteld. Maar ik vond ooit midden op het strand een prachtige m3. Daarvandaan liepen voetsporen richting hoog op het strand. Waarom deze persoon die mooie kies daar heeft achtergelaten is nog steeds een raadsel....

groet,
Dick
- sjaak
- Has thanked: 372 times
- Been thanked: 362 times
- Contacteer:
Antw: Goed Zandmotormammoetkiezenjaar tot nu toe
Voor mij onvoorstelbaar. Maar dat geldt andersom ook.

Groet,
Niels
Niels
- andersschinkel
Gefeliciteerd, Dick! Ik moet maar gauw weer eens gaan om dan een hele ipv halve kies (zoals onlangs) op te rapen 
Wat Niels' verhaal betreft over de achtergelaten mammoetkies: zouden er mensen zijn die er zoveel hebben (en zo gul zijn) dat ze er af en toe één neerleggen voor anderen?!
HG,
Anders

Wat Niels' verhaal betreft over de achtergelaten mammoetkies: zouden er mensen zijn die er zoveel hebben (en zo gul zijn) dat ze er af en toe één neerleggen voor anderen?!
HG,
Anders
- sjaak
- Has thanked: 372 times
- Been thanked: 362 times
- Contacteer:
Dat zou wat zijn. Na de haaientandenstrooier, nu ook de mammoetkiezen strooier....
Groet,
Niels
Niels
- andersschinkel
Inderdaad! Maar het zal wel onzin zijn. Ik hoop het, want je wilt toch geen tweedehands (of eigenlijk derdehands) kies vinden! 

Antw: Antw: Goed Zandmotormammoetkiezenjaar tot nu toe
Hoi Anders,andersschinkel schreef:
Gefeliciteerd, Dick! Ik moet maar gauw weer eens gaan om dan een hele ipv halve kies (zoals onlangs) op te rapen
HG,
Anders
Dank je. Enne.... de aanhouder wint.... er liggen er nog genoeg....

groet,
Dick
- Lidwientje3
Die voetsporen waren van mij denk ik, volgens mij zie ik al die mammoetkiezen voor stenen aan. Gelukkig vond ik vandaag wel deze leuke verzameling lamellen, een soort demonstratiesetje om uit te leggen hoe een mammoetkies uit lamellen opgebouwd is