mammoet?
Antw: mammoet?
dank je jim
ja ik was ook wel nieuwschierig
ja ik was ook wel nieuwschierig
het schattige nijntje vind de mooiste
schatten
schatten
- Fossielenzoeker
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 1 time
- Contacteer:
Ha die Jimmeke
Met de determinatie kan ik je niet vooruit helpen. Wel wil ik je komplimenteren met de scherpe foto. Ga zo door!
Met de determinatie kan ik je niet vooruit helpen. Wel wil ik je komplimenteren met de scherpe foto. Ga zo door!
Robert Mensink
das ni mijn foto maar die van nijntje.ik hebdie alleen maar aangepast.zou iemand ons kunne helpen ,The stone ofjan losser of supergraver of anderen? alle hulp is welkom.
groet jim
groet jim
Wie niet zoekt, wie ni vindt!!!
Bijna onmogelijk om hier iets van te maken.
Op de vraag is het bot rechtboven v.e. mammoet, denk ik nee het lijkt me eerder een dijbeenfragment (onderste gedeelte) rund? te zijn.
De andere botten neigen ook naar runderen.
Op de vraag is het bot rechtboven v.e. mammoet, denk ik nee het lijkt me eerder een dijbeenfragment (onderste gedeelte) rund? te zijn.
De andere botten neigen ook naar runderen.
When you have eliminated the impossible, that which remains, however improbable, must be the truth.
Once you've got heat, you can do everything!
Once you've got heat, you can do everything!
- Jan Losser
Om te beginnen Jimmeke zou je een beetje op de taal willen letten, het leest weer niet prettig. Het bot rechtsboven kan heel goed van een mammoet zijn. Je moet eens kijken in een boek of op internet naar afbeeldingen van botten uit de voet of hand van een mammoet. Een aanrader is daarbij het boek van Dick Mol en Hans van Essen. Mijn idee is, dat het een bot is uit de hand of voet van een mammoet.
[Bewerkt door Jan Losser op 08-05-2006 om 13:16 NL]
[Bewerkt door Jan Losser op 08-05-2006 om 13:16 NL]
Zonder verleden geen toekomst
nu je het zegt inderdaad mijn taal slaat nergens op sorry.alreeds bedankt voor de determinatie !
groet jim
groet jim
Wie niet zoekt, wie ni vindt!!!