neushoorn skelet
- Optimo
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 12 times
neushoorn skelet
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/c ... tatis_.jpg
Hallo hier een link met een mooi plaatje van een neushoorn skelet , ik vind dat het is zeer bruikbaar qua determinatie , gezien de uit vergrotingen die je te zien krijgt als je op een bepaald skelet deel klikt .
Ik weet niet of deze al op het net staat ,zo niet ,dan wil ik hem jullie niet onthouden
Groet
Huug
Hallo hier een link met een mooi plaatje van een neushoorn skelet , ik vind dat het is zeer bruikbaar qua determinatie , gezien de uit vergrotingen die je te zien krijgt als je op een bepaald skelet deel klikt .
Ik weet niet of deze al op het net staat ,zo niet ,dan wil ik hem jullie niet onthouden

Groet
Huug
Antw: neushoorn skelet
Dat kan ik zeker goed gebruiken voor mijn eigen wolharige neushoorn skelet. Dank!
Ik merk wel dat het hier en daar wat slordig is uitgeknipt. Hierdoor komen de contouren van de botten niet helemaal overeen met de realiteit. Vooral de nek wervels lijken door het zwart er omheen erg dun.
Ik merk wel dat het hier en daar wat slordig is uitgeknipt. Hierdoor komen de contouren van de botten niet helemaal overeen met de realiteit. Vooral de nek wervels lijken door het zwart er omheen erg dun.
Olof Moleman AKA Trilobite/Lord Trilobite
[u][i]Lord of the Paleozoic sea.[/i][/u]
Ik graaf dus ik ben.
[u][i]Lord of the Paleozoic sea.[/i][/u]
Ik graaf dus ik ben.
-
- Been thanked: 45 times
Antw: neushoorn skelet
Ik heb hem ook opgeslagen. Het is een mooie aanvulling op wat ik zelf aan foto's heb gemaakt, alleen zijn deze veel scherper.
Charlie
- andersschinkel