Vondsten Mill 14-4
Vondsten Mill 14-4

Beste mensen, hierbij een klein vraagje nav mijn eerste Mill vondsten;
Nrs 1, 4, 5 Isurus Hastalis?
Nr 2 = andere soort?
Nrs 3, 6, 7 ?
Alvast hartelijk dank,
groeten
Jeroen
Daar in de schiftende ondiepten, tussen oppervlak en afgrond, waar het leven een omweg maakt, kan de vishaak van de logica doel treffen.
-j
-j
- Galeocerdo
- agaathunter
Antw: Vondsten Mill 14-4
Hallo Jeroen,
Galeocerdo geeft hier een nieuwe naam voor Isurus hastalis.
Groetjes: Ed (agaathunter)
Galeocerdo geeft hier een nieuwe naam voor Isurus hastalis.
Groetjes: Ed (agaathunter)
geduld is een goede zaak
Bedankt!
Eigen vondsten zijn absoluut 100x leuker dan gekocht. Ik zal me ook eens op elasmo.com begeven want ik zie nu ook de plaatjes.
Groeten
Jeroen
Eigen vondsten zijn absoluut 100x leuker dan gekocht. Ik zal me ook eens op elasmo.com begeven want ik zie nu ook de plaatjes.
Groeten
Jeroen
Daar in de schiftende ondiepten, tussen oppervlak en afgrond, waar het leven een omweg maakt, kan de vishaak van de logica doel treffen.
-j
-j
- Supergraver
Beste Jeroen,
Ik denk dat je tand 2, nog even goed op kartels moet bekijken. Ik denk nl dat je hier best eens met een Cosmopolitodus escheri te maken zou kunnen hebben. Maak desnoods even een uitvergroting.
Gr
Martijn
Ik denk dat je tand 2, nog even goed op kartels moet bekijken. Ik denk nl dat je hier best eens met een Cosmopolitodus escheri te maken zou kunnen hebben. Maak desnoods even een uitvergroting.
Gr
Martijn
Hoi Martijn,
Ik zie nu pas het bericht, de tand heb ik nu even niet hier maar ik herinner mij hem als glad. Ik zal een goede foto maken als dat weer kan. Wat er wel leuk aan is, is dat het de enige is met een \"gebobbelde\" platte kant.. vandaar dat ik dacht dat het vast een andere soort was.
Het plaatje komt, groeten
jeroen
-j
-j
- Supergraver
Antw: Antw: Vondsten Mill 14-4
Hey Jeroen,Jeroen schreef:
Hoi Martijn,
Ik zie nu pas het bericht, de tand heb ik nu even niet hier maar ik herinner mij hem als glad. Ik zal een goede foto maken als dat weer kan. Wat er wel leuk aan is, is dat het de enige is met een \"gebobbelde\" platte kant.. vandaar dat ik dacht dat het vast een andere soort was.
Het plaatje komt, groeten
jeroen
Die gebobbelde kant(Grove ribbels aan de labiale zijde) kan ook, volgens mij, met de ouderdom van de haai te maken hebben.
Gr
Martijn