landzoogdierkiesje
- agaathunter
landzoogdierkiesje

Dit kiesje heb ik enkele jaren geleden gevonden op het strand van Knokke (ruim 2 cm). Van welk landzoogdier zou het kunnen zijn.
Groetjes: Ed
geduld is een goede zaak
Antw: landzoogdierkiesje
http://users.skynet.be/belgiansharkteet ... ammals.htm
Zit in dezelfde familie. Bovenstaande zijn gevonden in het marien Eoceen basisgrind van Oosterzele, maar zijn herwerkt uit een continentale horizont.
Smith, Th., De Wilde, B. & Steurbaut, E. (2004) Primitive Equoid and Tapiroid mammals: keys for interpreting the Ypresian-Lutetian transition in Belgium. KBIN Bulletin, Aardwetenschappen 74 supplement: 165-175
Zit in dezelfde familie. Bovenstaande zijn gevonden in het marien Eoceen basisgrind van Oosterzele, maar zijn herwerkt uit een continentale horizont.
Smith, Th., De Wilde, B. & Steurbaut, E. (2004) Primitive Equoid and Tapiroid mammals: keys for interpreting the Ypresian-Lutetian transition in Belgium. KBIN Bulletin, Aardwetenschappen 74 supplement: 165-175
- agaathunter
Bedankt Pieter,
Ik kan het hier wel mee eens zijn.
groetjes: Ed
Ik kan het hier wel mee eens zijn.
groetjes: Ed
geduld is een goede zaak
- Jan Losser
Foto\'s erg onduidelijk
Erg donker, zouden er eventueel beter belichte foto\'s kunnen worden gemaakt
en van dichterbij
Zo is een determinatie wel erg gevaarlijk
Erg donker, zouden er eventueel beter belichte foto\'s kunnen worden gemaakt
en van dichterbij
Zo is een determinatie wel erg gevaarlijk
Zonder verleden geen toekomst
- agaathunter
Antw: Antw: landzoogdierkiesje
Hoi Jan,
Fotografie is niet mijn sterkste zijde, maar op de site waar Pieter me naar verwezen heeft, staan heel duidelijke foto\'s en die komen helemaal overeen met mijn kiesje.
Sorry voor de slechte kwaliteit.
Fotografie is niet mijn sterkste zijde, maar op de site waar Pieter me naar verwezen heeft, staan heel duidelijke foto\'s en die komen helemaal overeen met mijn kiesje.
Sorry voor de slechte kwaliteit.
geduld is een goede zaak