foto\'s van m\'n verzameling
foto\'s van m\'n verzameling
hallo,
ik heb al vaak op de site gezocht maar nog steeds weet ik niet hoe dat ik foto\'s van mijn fossielen op de site kan zetten, als mijn verzameling. ook zou ik graag wat fota\'s van fossielen op de foto zoekpagina zetten. wie kan mij verder helpen?
alvast bedankt.
ik heb al vaak op de site gezocht maar nog steeds weet ik niet hoe dat ik foto\'s van mijn fossielen op de site kan zetten, als mijn verzameling. ook zou ik graag wat fota\'s van fossielen op de foto zoekpagina zetten. wie kan mij verder helpen?
alvast bedankt.
fossielen waren getuigen, van de gebeurtenissen uit het verleden
- Frederik
- Administrator
- Has thanked: 9 times
- Been thanked: 47 times
- Contacteer:
Antw: foto\'s van m\'n verzameling
Om foto\'s in het onderdeel \"mijn verzameling\" te zetten doe je het volgende:
* log in op het forum
* ga naar \"profiel\"
* klik op \"bewerken\"
* klik op het tabblad \"mijn verzameling\"
Hier kan je foto\'s selecteren en opladen naar de server, alsook de foto\'s van teksten voorzien. Ik ben benieuwd naar je bijdrage!
Als je foto\'s wil bijdragen aan de foto zoekpagina, moet je eerst een mailtje naar Herman sturen. Hij kan je dan eventueel toelaten om foto\'s op te laden (dit gebeurt dan ook via je profiel). Deze foto\'s dienen echter wel aan enkele voorwaarden te voldoen (zo moet je ze voorzien van een duidelijke maataanduiding enz...)
* log in op het forum
* ga naar \"profiel\"
* klik op \"bewerken\"
* klik op het tabblad \"mijn verzameling\"
Hier kan je foto\'s selecteren en opladen naar de server, alsook de foto\'s van teksten voorzien. Ik ben benieuwd naar je bijdrage!
Als je foto\'s wil bijdragen aan de foto zoekpagina, moet je eerst een mailtje naar Herman sturen. Hij kan je dan eventueel toelaten om foto\'s op te laden (dit gebeurt dan ook via je profiel). Deze foto\'s dienen echter wel aan enkele voorwaarden te voldoen (zo moet je ze voorzien van een duidelijke maataanduiding enz...)
Try to learn something about everything and everything about
something (TH Huxley)
something (TH Huxley)
Antw: foto\'s van m\'n verzameling
ok bendankt voor de uitleg. iedereen kijke naar m\'n verzameling!!!.

fossielen waren getuigen, van de gebeurtenissen uit het verleden