Iemand interesse?
- Carboon
- Has thanked: 430 times
- Been thanked: 525 times
Iemand interesse?
L.S.,
Heeft er iemand hier interesse in een van de volgende werken? Onderstaande boeken zijn gratis op te halen in Utrecht. (Van ieder werk zijn er meerdere exemplaren beschikbaar.)
Butt, A.A., 1966, Late Oligocene foraminifera from Escornebeou, SW France (6x)
Reumer, W.F., and Wessels, W., 2003, Distribution and migration of Tertiary mammals in Eurasia (7x)
Groeten,
Tim
Heeft er iemand hier interesse in een van de volgende werken? Onderstaande boeken zijn gratis op te halen in Utrecht. (Van ieder werk zijn er meerdere exemplaren beschikbaar.)
Butt, A.A., 1966, Late Oligocene foraminifera from Escornebeou, SW France (6x)
Reumer, W.F., and Wessels, W., 2003, Distribution and migration of Tertiary mammals in Eurasia (7x)
Groeten,
Tim
Op zoek naar groen in het zwart.
Antw: Iemand interesse?
Hallo Tim, ik heb wel belangsteling in het Late Ologogene Foraminiferen boek. Is het misschien mogelijk dat het opgestuurt word of levert dat te veel problemen op. Ik wil er graag voor betalen.
Ik hoor wel.
groet,Ben.
0000000000
Hey Tim,
Dat boek van Reumer & Wessels lijkt me best interessant.
mvg stijn
Dat boek van Reumer & Wessels lijkt me best interessant.
mvg stijn
"Ammonites are the quintessential
fossils, seemingly covering all the
major themes of paleontology"
Eldredge 1996
Eldredge 1996
- Carboon
@ Ben: Het is natuurlijk niet onmogelijk om het boekje per post op te sturen, maar gezien het gehannes met enveloppen en portokosten doe ik het liever anders. Is het misschien mogelijk om het boekje via via bij jou te krijgen? Bij nood wil ik wel verzenden, maar dan zal het wel even duren voordat ik hier tijd voor heb...
@ Stijn: Prima! Het lijkt me dan het handigst als ik het boek eind volgende maand meebreng naar Frankrijk, denk je niet?
Zijn er nog meer geïnteresseerden in bovenstaande boekjes? Heb van beide titels nog exemplaren over.
@ Stijn: Prima! Het lijkt me dan het handigst als ik het boek eind volgende maand meebreng naar Frankrijk, denk je niet?
Zijn er nog meer geïnteresseerden in bovenstaande boekjes? Heb van beide titels nog exemplaren over.
- knaapjvd
- Senior Lid
- Has thanked: 13 times
- Been thanked: 15 times
Ik ben geïnteresseerd in Distribution and migration of Tertiary mammals in Eurasia.
Ik kom wekelijks in Papendorp. Als Ben ergens woont op de lijn Den Haag - Utrecht, dan kan ik koerier spelen.
[Bewerkt door knaapjvd op 21-05-2015 om 22:37 NL]
Ik kom wekelijks in Papendorp. Als Ben ergens woont op de lijn Den Haag - Utrecht, dan kan ik koerier spelen.
[Bewerkt door knaapjvd op 21-05-2015 om 22:37 NL]
Groeten,
Joost
Joost
Hallo Joost, leuk dat je er aan denkt, maar ik woon in de Achterhoek-Lochem dus dat gaat niet. bedankt.
groet,Ben
groet,Ben
0000000000
Hoi Tim, ik laat het aan jou over wat je wil, ik weet dat verzenden wat moeilijker is maar voor mij is geen oplossing naar Utrecht te reizen.
mocht je mijn adres willen hebben laat het even horen.
groet,Ben.
0000000000
@Tim: je bent een schat!
"Ammonites are the quintessential
Eldredge 1996
Eldredge 1996
- Carboon
@ Ben: Als je me een mail stuurt met je adresgegevens, dan ga ik mijn best doen voor je. (Weet op dit moment niet wat de kosten zullen zijn.)
@ Joost: Zal een exemplaar voor je apart houden. De boeken liggen op De Uithof, het universiteitsterrein aan de oostzijde van de stad. Is dat OK? Mail me even om af te spreken of om op andere wijze (post dan maar) de overdracht te regelen. Voor mij is het belangrijk dat deze boeken een nieuw thuis vinden en niet in de papierbak eindigen.
@ Stijn: Gaan we doen!
Nogmaals: zijn meer geïnteresseerden? Eventueel ben ik bereid om tegen kostprijs de boeken per post te versturen. Dit is natuurlijk makkelijk voor mensen die nooit in de buurt van Utrecht zijn (let echter wel: het is een prachtstad die zeker een bezoekje waard is). Maar goed, als in persoon ontmoeten niet kan (was leuker geweest), dan is een postpakketje dus ook een optie.
@ Joost: Zal een exemplaar voor je apart houden. De boeken liggen op De Uithof, het universiteitsterrein aan de oostzijde van de stad. Is dat OK? Mail me even om af te spreken of om op andere wijze (post dan maar) de overdracht te regelen. Voor mij is het belangrijk dat deze boeken een nieuw thuis vinden en niet in de papierbak eindigen.
@ Stijn: Gaan we doen!
Nogmaals: zijn meer geïnteresseerden? Eventueel ben ik bereid om tegen kostprijs de boeken per post te versturen. Dit is natuurlijk makkelijk voor mensen die nooit in de buurt van Utrecht zijn (let echter wel: het is een prachtstad die zeker een bezoekje waard is). Maar goed, als in persoon ontmoeten niet kan (was leuker geweest), dan is een postpakketje dus ook een optie.
Hallo Tim,
Prachtig dat je jouw tijd wilt besteden aan het belangeloos verdelen van een dergelijk overschot! Ik heb je zojuist een mailtje gestuurd.
Groeten,
Bram
Prachtig dat je jouw tijd wilt besteden aan het belangeloos verdelen van een dergelijk overschot! Ik heb je zojuist een mailtje gestuurd.
Groeten,
Bram