te ruil: trilobiet: proetus
-
Antw: te ruil: trilobiet: proetus
Tekst weggehaald (ik verlaat forum)
[Bewerkt door Mineraaltje op 23-05-2006 om 15:10 NL]
[Bewerkt door Mineraaltje op 23-05-2006 om 15:10 NL]
Door je naam in te voeren in de zoekmachine kreeg ik bijzonder mooie vlinderfoto\'s te zien. Ziet er erg professioneel uit!
Kennis telt!
Webmaster www . fossiel . net
Webmaster www . fossiel . net
Antw: Antw: te ruil: trilobiet: proetus
Frederik schreef:
Goed, Fitch is nogal taalgevoelig, en spelling is niet de sterkste kant van Mineraaltje. Je kan nagaan dat dit forum stijf staat van de schrijffouten. Nu dat uitgeklaard is, \'back on topic\'? Jimmeke probeert hier eigenlijk een trilo te verpatsen en daarvoor is m.i. ook wel interesse (zie ook de posts van Alfer). Misschien kan de discussie daarover weer voortgezet worden?
Ik heb hier wel even een aanmerking/uitbreiding aan toe te voegen.
Het valt onder forum-etiquette en goed fatsoen dat men in correct nederlands post. Een enkele taalfout kan er altijd insluipen, echter consequent taalfouten maken getuigt niet van respect voor de lezer. In het geval van Mineraaltje die (door dyslexie?) moeite heeft met spelling is het toch een kleine moeite om even de spellingscontrole over de tekst te halen.
Je meent dit niet serieus mag ik hopen....Mineraaltje schreef:
Fijn dat ik weer eens gepakt word op mijn schrijffouten probleem...
Het valt me op dat als je commentaar hebt op iets, dat sommige dan meteen met mijn schrijffouten probleem te voor schijn komen. Leuk is dat altijd ja.. of ik er iets aan kan doen.
Als je echt dyslexie of een andere taalafwijking hebt dan moet de spellingscontrole ondertussen je beste vriend zijn geworden, ik kan me niet voorstellen dat je professionele correspondentie er ook zo uit ziet.
Sven
fidi exquisiri inveni
ik spleet, ik zocht, ik vond
- Frederik
- Administrator
- Has thanked: 9 times
- Been thanked: 47 times
- Contacteer:
Antw: Antw: te ruil: trilobiet: proetus
Zoals Herman al zei: even googelen op je naam levert een weelde aan vlinderfoto\'s op.Mineraaltje schreef:
Heb je foto\'s kunnen vinden van mij? Hier heb je een foto.. http://photos1.blogger.com/blogger/3130 ... ipje.0.jpg

Try to learn something about everything and everything about
something (TH Huxley)
something (TH Huxley)
-
Sorry hoor.. neem me niet kwalijk. Maar ik noem deze zin eerder géén respect voor mensen die last hebben van dyslexie!! Ben maar blij dat jullie het niet hebben..Een enkele taalfout kan er altijd insluipen, echter consequent taalfouten maken getuigt niet van respect voor de lezer.
Besef je.. dat als ik het programma start voor spellings controlen dat dit programma veel woorden van mij niet eens herkent?
Besef je.. Dat als ik voor elk zinnentje het programma moet openen, dat ik geen zin meer heb om te reageeren.. (vooral met de kleine zinnetjes)
Besef je.. Dat je woorden en die van andere zeer pijnlijk worden ervaren door mij en andere mensen die last hebben van dyslexie. Ik word er al heel mijn leven er op beloond dat ik het heb, door reacties van mensen zoals jullie.
Een keer was het heel bont op een forum. daar werd ik een paar jaar geleden uitgescholden voor domme koe.. Die jongen is bestookt met mails omdat hij me dit flikte en dat door het hele forum! Gelukkig zijn er wel forums waar ik me welkom voel, en waar ik respect krijg voor iets wat ik heb en weinig aan kan doen (zonder elke keer spellings controlen moet uitvoeren)
Gelukkig ben ik fotograaf, en gaat het om de foto.. niet om mijn afwijking. Maar bij belangrijke dingen als je het wilt weten.. is mijn familie die mijn tekst overschrijft ZONDER fouten.ik kan me niet voorstellen dat je professionele correspondentie er ook zo uit ziet.
Ik ben ook erg blij dat er zo op word door gegaan. Trap het er nog maar lekker in. Ik twijfelde al om maar te vertrekken hier.. (had het zelfs al geschreven, maar tekst geweizigd) omdat het vaak toch maar door gaat, en aanval op aanval komt.. Frederik stopte dit (dacht ik) maar het gaat toch weer door. Ik ben echt weg hier.. Ik heb hier helemaal geen zin in. Dit is te pijnlijk voor mij, en ik kom hier voor mijn plezier, en niet afgekraakt te worden op mijn handicap..
Jimmeke, sorry de ruil gaat niet meer door.
1 vraag; waarom gebruik je de spellingscontrole dan niet? Dan zeuren wij er niet over en dan is er helemaal niets aan de hand. en als er af en toe iets bijzit dat ie echt niet snapt, so be it.
Voor mij is hier verder ook de kous mee af, T was in eerste instantie een algemeen bedoeld bericht maar je reageerde nogal vinnig.
Ik ken trouwens bij andere fora ook dyslectici, zij zetten vaak een kleine \'disclaimer\' in de signature waarin ze dat aangeven. Dan snapt de rest van het forum het.
Ik zou je verder adviseren om vooral op het forum te blijven. Het was absoluut niet mijn bedoeling om te kwetsend uit de hoek te komen.
Sven
Voor mij is hier verder ook de kous mee af, T was in eerste instantie een algemeen bedoeld bericht maar je reageerde nogal vinnig.
Ik ken trouwens bij andere fora ook dyslectici, zij zetten vaak een kleine \'disclaimer\' in de signature waarin ze dat aangeven. Dan snapt de rest van het forum het.
Ik zou je verder adviseren om vooral op het forum te blijven. Het was absoluut niet mijn bedoeling om te kwetsend uit de hoek te komen.
Sven
fidi exquisiri inveni
- Frederik
- Administrator
- Contacteer:
Ok, daarmee is hierover ook het laatste woord in dit topic gezegd. De rest wordt verder besproken via e-mail.
Jimmeke, wees niet te beroerd om die nieuwe foto\'s van je hier te zetten!
Jimmeke, wees niet te beroerd om die nieuwe foto\'s van je hier te zetten!

something (TH Huxley)
something (TH Huxley)
Ik wil er toch ook nog iets aan toevoegen en daarmee zal ik waarschijnlijk weer andere mensen tegen de borst stoten...
Wel het stoort mij veel minder taalfouten te lezen in een serieuze post dan een correct taalgebruik te lezen in een belachelijke of nutteloze post. Men zou beter eerst eens nadenken vooraleer men iets post, verder kijken dan z\'n neus lang is, effe \'googelen\' ipv te posten om te posten. Het forum zou er op die manier veel overzichtelijker en professioneler uitzien.
Taalfouten doen er mijn inziens helemaal niet toe, en zeker niet wanneer iemand aan dyslexie lijdt. Aan de andere kant is het plaatsen van wazige foto\'s eveneens nutteloos. Voilà:)
Wel het stoort mij veel minder taalfouten te lezen in een serieuze post dan een correct taalgebruik te lezen in een belachelijke of nutteloze post. Men zou beter eerst eens nadenken vooraleer men iets post, verder kijken dan z\'n neus lang is, effe \'googelen\' ipv te posten om te posten. Het forum zou er op die manier veel overzichtelijker en professioneler uitzien.
Taalfouten doen er mijn inziens helemaal niet toe, en zeker niet wanneer iemand aan dyslexie lijdt. Aan de andere kant is het plaatsen van wazige foto\'s eveneens nutteloos. Voilà:)

beste mede forumleden hier zijn de volgens mij de welgelukte fotos dankzij jullie hulp.bij deze bedankt.de trilo is1,5 op 1cm .komt uit marokko .tijdperk weet ik niet.
gelieve me te zeggen wat u van deze fotos vind.(wat nog beter kan.).jammer dat je niet wil ruilen mineraaltje maar dat is niks.
grtjs jim
Wie niet zoekt, wie ni vindt!!!
- Frederik
- Administrator
- Contacteer:
Deze foto\'s zijn inderdaad een stuk beter. 

something (TH Huxley)
something (TH Huxley)