Botje ZM
- Martijnfossielenjager
Antw: Botje ZM
Niels, inderdaad die. Als je kijkt bij punt 7, zie je het kammetje zitten. Misschien dat deze is afgebroken? @Dick, kun je daar een close-up van maken?
Martijn
- sjaak
- Has thanked: 378 times
- Been thanked: 366 times
- Contacteer:
Als je goed naar de foto kijkt zie je dat het bot is afgerold. Dat soort uitsteeksels zijn de eerste die verdwijnen.
Groet,
Niels
Niels
- Martijnfossielenjager
Allen zeer bedankt voor het helpen determineren. Vooral de tekening uit de knokenatlas vind ik erg duidelijk!
groet,
Dick
groet,
Dick
- Martijnfossielenjager
Hoi Dick, je kunt de Knochenatlas ook zelf downloaden. Als je googlet op Schmid Knochenatlas, moet je de PDF hebben. dat is deel 1, en alleen maar (duitse) informatie. Door de URL-code een beetje aan te passen krijg je ook deel 2. Succes!
Martijn
- sjaak
- Has thanked: 378 times
- Been thanked: 366 times
- Contacteer:
Hoi Martijn,
Wat leuk om jou en je vader gisteren tegen te komen op de MV2! Hebben jullie nog veel gevonden? Ik vooral fragmenten. Wel veel maar weinig spectaculairs.
ik vind het heel knap dat je er zo snel al zoveel van weet. Wees alleen voorzichtig met je determinaties. Soms is het gewoon lastig te zien of zit je er naast en maak je mensen blij met iets wat later niet blijkt te kloppen. Ik doe dat zelf trouwens ook nog heel vaak fout...
Zou je mij kunnen helpen aan de link naar deel 2 ? Waarschijnlijk heb ik die al, maar ik weet het niet zeker.
Wat leuk om jou en je vader gisteren tegen te komen op de MV2! Hebben jullie nog veel gevonden? Ik vooral fragmenten. Wel veel maar weinig spectaculairs.
ik vind het heel knap dat je er zo snel al zoveel van weet. Wees alleen voorzichtig met je determinaties. Soms is het gewoon lastig te zien of zit je er naast en maak je mensen blij met iets wat later niet blijkt te kloppen. Ik doe dat zelf trouwens ook nog heel vaak fout...
Zou je mij kunnen helpen aan de link naar deel 2 ? Waarschijnlijk heb ik die al, maar ik weet het niet zeker.
Groet,
Niels
Niels
- Martijnfossielenjager
Hoi Niels, de vondsten gaan al online.
Hier de link: ik kan hem iedereen aanraden!
https://ipna.unibas.ch/archbiol/methodi ... leiner.pdf
Hier de link: ik kan hem iedereen aanraden!
https://ipna.unibas.ch/archbiol/methodi ... leiner.pdf
Martijn
-
- Been thanked: 45 times
Makkelijk dat de atlas al door iemand is ingescand, hoef ik het niet zelf te doen.
Charlie