Zal me even voorstellen ...
Zal me even voorstellen ...
Ik ben een geboren en getogen limburgse man van 38 jaar oud verzamel nu al zo'n 25 jaar stenen, mineralen en edelstenen. Het liefst ga ik zelf opzoek naar ze. Sinds een paar maanden ben ik een begin gaan maken met het benamen van me collectie maar daar kan ik nog heel wat hulp bij gebruiken zo ben ik ook aan dit forum gekomen.
In het dagelijks leven woon ik samen met mij vriendin en ben ik vader van 2 dochters en werk ik als TD medewerker in een fabriek waar ze straatstenen maken. We wonen in het naar mijn mening te vlakke Tiel (Gelderland)
Mijn beide dochters vinden het ook geweldig om te zoeken, vandaar uit dat ik eigenlijk ook wil leren hoe je ze kunt benoemen.
Voor heen heb ik gewerkt op DSM in zuid limburg daar heb ik enige kennis op gedaan qua chemische benamingen ..
In het dagelijks leven woon ik samen met mij vriendin en ben ik vader van 2 dochters en werk ik als TD medewerker in een fabriek waar ze straatstenen maken. We wonen in het naar mijn mening te vlakke Tiel (Gelderland)
Mijn beide dochters vinden het ook geweldig om te zoeken, vandaar uit dat ik eigenlijk ook wil leren hoe je ze kunt benoemen.
Voor heen heb ik gewerkt op DSM in zuid limburg daar heb ik enige kennis op gedaan qua chemische benamingen ..
De mooiste dingen in je leven zijn gratis
- Smaug
- Community Manager
- Has thanked: 225 times
- Been thanked: 109 times
Antw: Zal me even voorstellen ...
Welkom op het forum Roy!
My armour is like tenfold shields, my teeth are
swords, my claws spears, the shock of my tail
is a thunderbolt, my wings a hurricane, and my
breath death!
swords, my claws spears, the shock of my tail
is a thunderbolt, my wings a hurricane, and my
breath death!
Van harte welkom Roy!
Welkom op het forum! Heb je dan ook een interesse in fossielen of eigenlijk alleen richting kristallen/mineralen en dergelijken?
Groetjes,
Riemer
Groetjes,
Riemer
- Riemer
- Frederik
- Administrator
- Has thanked: 9 times
- Been thanked: 47 times
- Contacteer:
Antw: Zal me even voorstellen ...
Welkom Roy!
Try to learn something about everything and everything about
something (TH Huxley)
something (TH Huxley)
Antw: Van harte welkom Roy!
Mij interesse ligt vooral bij gesteente, mineralen en edelstenen maar kom ik tijdens me zoek tochten een fossiel tegen zal ik het zeker onderzoeken, ik heb een paar fossielen in me collectie zal deze ook fotograferen en toe voegen aan me verzameling.TheRock schreef:
Welkom op het forum! Heb je dan ook een interesse in fossielen of eigenlijk alleen richting kristallen/mineralen en dergelijken?
Groetjes,
Riemer
en dank je wel voor alle welkoms berichten !!!
[Bewerkt door Roy op 03-06-2015 om 10:49 NL]
De mooiste dingen in je leven zijn gratis