excuces en nieuw project
-
Antw: excuces en nieuw project
Dus nog een dinosaurus, ik heb al: Dollodon, Iguanodon, en deze op mijn lijst staan maar er missen er nog veel meer.
Jasper Mutsaerts
Good Luck and Keep Digging
-
ik zet even een andere topic op, ok? dan kunnen we daar verder gaan.
Jasper Mutsaerts
ok
weet dat er nog maar 5 procent van
alle fossielen gevonden zijn! :)
alle fossielen gevonden zijn! :)
- Fossielenzoeker
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 1 time
- Contacteer:
Hoi Geoffgeoff schreef:
hoi forummers,
ik wil eerst en vast sorry zeggen tegen de forummers die ik misschien pijn gedaan heb zoals fossielenzoeker. ik wil geen vijand worden maar vrienden die samen gek zijn van fossielen. ik hoop dat jullie ze aanvaarden en dat we een groep fossielengekken kunnen worden. voor de rest wil ik mijn nieuwe project eens vertellen.
ik ben namelijk een boek aan het schrijven over fossielen in een bepaald gebied.
jammer genoeg gaat deze alleen voor familie, buren en vrienden verkrijgbaar zijn.
alle tips zijn welkom.
mvg,
geoff
Sympathiek van je dat je je excuus aanbied, dat weet ik te waarderen. Ik accepteer ze volledig. Ik zou zeggen: 'no hard feelings'!
Laten we op dit forum samen genieten van onze prachtige hobby

Robert Mensink
- Fossielenzoeker
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 1 time
- Contacteer:
Antw: Antw: excuces en nieuw project
Goedemiddag heer SB, wil je me een beetje doen blozenSpongebob schreef:
Hey Geoff,
Respect! Toevallig ken ik de heer FZ in kwestie en weet ik dat het één van de aardigste mensen is die ik ken. Heb de indruk dat jij ook een sympathiek forumlid bent.
Het probleem met forums en andere internetcommunicatie is, dat je er geen gezicht (mimiek) bij ziet. Grapjes worden al gauw foutief geïntepreteerd en bepaalde opmerkingen verkeerd opgevat. Bij visueel contact zie je wat een opmerking teweeg brengt en kun je die recht zetten of uitleggen. Ik zou zeggen, iedereen maakt vergissingen, foutjes of zelfs missers, maar blijf lekker enthousiast posten en beschouw de mensen op dit forum als je vrienden.
Tom
PS: succes met je poging iets op papier te zetten!
[Bewerkt door Spongebob op 02-07-2015 om 20:55 NL]

Robert Mensink
-