Iemand interesse?

Alles over onderzoek, artikelen, nieuwsberichten.
Yasmin1995
Antw: Iemand interesse?

Bericht door Yasmin1995 » 15 jun 2015, 23:58

Ik moet naar het ROC op de Vondellaan naar school. Is dat in de buurt? Anders woon ik in Zeist, is dat dan dichterbij?
(Je hoeft geen adres te noemen)

Groetjess

Life finds a way

Carboon
Has thanked: 430 times
Been thanked: 525 times

Bericht door Carboon » 16 jun 2015, 20:30

Je hebt mail. De boeken liggen op universiteitsterrein De Uithof, dus aan de oostkant van Utrecht. Wat er dichterbij is (ROC of Zeist) is afhankelijk van waar in Zeist je woont.

Op zoek naar groen in het zwart.

djordy

Bericht door djordy » 16 jun 2015, 21:51

Hallo! Ik heb wel nog interesse in het boek van foraminiferen uit het oligoceen, zijn er nog beschikbaar? :-)

Carboon

Bericht door Carboon » 17 jun 2015, 13:24

Ja hoor, heb er nog twee over.

Fabrice

Bericht door Fabrice » 21 jun 2015, 19:33

Hallo,

Ik ben ook geïnteresseerd, in de twee werken, heb je er nog over?
Is verzending mogelijk?
Om verder af te spreken: aaron.fabrice@gmail.com

Alvast bedankt,

Met vriendelijke groetjes,

Aäron

Carboon

Bericht door Carboon » 24 jun 2015, 15:12

Hoi Djordy,

Ben je nog steeds geïnteresseerd in Butt (1966)? Zo niet, dan geef ik de laatste aan iemand anders weg, want ik ben door mijn exemplaren heen... Zo wel, dan graag een mailtje hierover, want ik wil niet eindeloos met de laatste exemplaren blijven zitten.

Hoi Aäron,

Zo te zien is eerst een "hartelijk welkom op het forum!" hier best op zijn plaats, want je reactie in deze draad is je eerste en enige. Ach, eens moet de eerste keer zijn, niet? Hoop in de toekomst ook leuke en inhoudelijke bijdrages van je te gaan zien. Welkom als actief lid in ieder geval! Wat verzamel je zoal? Ben je specifiek geïnteresseerd in zowel foraminifera als zoogdieren?

Van Reumer en Wessels (2003) heb ik nog enkele exemplaren over, bij Butt (1966) ligt het wat lastiger, zoals je hierboven kunt lezen. Toevallig heb ik vandaag een exemplaar van Reumer en Wessels (2003) op de post gedaan; verzending naar België kost EUR 11,-. Mocht je geïnteresseerd zijn in een exemplaar, dan krijg ik hierover graag een mailtje van jou. Je zult vast begrijpen dat ik helaas niet de vrije tijd heb om zelf iedereen achterna te mailen met de vraag of ze alsjeblieft een gratis boek willen aannemen. Andersom is daarom fijner voor mij. Mijn email staat gewoon onder het envelopje hier links.

Hoi allen,

Er zijn buiten het bovenstaande om nog twee exemplaren van Reumer en Wessels (2003) beschikbaar. Wie het eerst komt, wie het eerst maalt.

Groeten,

Tim

Carboon

Bericht door Carboon » 24 jul 2015, 17:54

Carboon schreef:
L.S.,

Heeft er iemand hier interesse in een van de volgende werken? Onderstaande boeken zijn gratis op te halen in Utrecht. (Van ieder werk zijn er meerdere exemplaren beschikbaar.)

Butt, A.A., 1966, Late Oligocene foraminifera from Escornebeou, SW France
Reumer, W.F., and Wessels, W., 2003, Distribution and migration of Tertiary mammals in Eurasia

Groeten,

Tim
Op.

Plaats reactie