versteende afdruk palm hout ?
- Optimo
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 12 times
Antw: versteende afdruk palm hout ?
hallo naar aanleiding van de mogelijke asbest vondst ,ben ik maar wat verder gaan googlen hier op ,ik moest goed zoeken om een duidelijke foto van asbest materiaal .
er zijn genoeg foto's met de materialen van asbest ,maar waar ik mij nog het meest over verbaasde is hoe weinig close up foto's van b/v asbest golfplaat ,pijpen enz te vinden zijn,verder zijn er natuurlijk ook nog eterniet platen en pijpen,ook hier alleen zeer grove foto's van.
ook op de officiele site's van betrokken instanties of ver werkenden is maar verrekte weinig te vinden qua foto's(en ik bedoel duidelijke close up ,en goed herkenbare afbeeldingen van het materiaal )
maar kan zijn dat ik niet niet diep genoeg heb gezocht.
in ieder geval het in deze topic beschreven stuk heb ik na een moeizaam vergelijk ,en ondanks het versteend uitziende uiterlijk ook geclassificeerd als als zijnde asbest,of eterniet,maar daar ben ik nog niet over uit .
te zijner tijd zal het stukje bij het gemeente depot belanden '
rest te zeggen dat het goed is dat er oplettende forum leden zijn,waar voor dank
gr
Huug
er zijn genoeg foto's met de materialen van asbest ,maar waar ik mij nog het meest over verbaasde is hoe weinig close up foto's van b/v asbest golfplaat ,pijpen enz te vinden zijn,verder zijn er natuurlijk ook nog eterniet platen en pijpen,ook hier alleen zeer grove foto's van.
ook op de officiele site's van betrokken instanties of ver werkenden is maar verrekte weinig te vinden qua foto's(en ik bedoel duidelijke close up ,en goed herkenbare afbeeldingen van het materiaal )
maar kan zijn dat ik niet niet diep genoeg heb gezocht.
in ieder geval het in deze topic beschreven stuk heb ik na een moeizaam vergelijk ,en ondanks het versteend uitziende uiterlijk ook geclassificeerd als als zijnde asbest,of eterniet,maar daar ben ik nog niet over uit .
te zijner tijd zal het stukje bij het gemeente depot belanden '
rest te zeggen dat het goed is dat er oplettende forum leden zijn,waar voor dank
gr
Huug
Hallo Duys, duidelijker kan het toch niet. mooi uitgebeeld. Dus geen twijfel mogelijk.
Gr.Ben.
0000000000
Scherven,
Ja gelukkig, had hier ergens een doos staan met wat zaken uit een put die er allemaal wat tussen uit sprongen qua vorm, zaten ook een paar stukjes asbest bij, gelukkig snel gevonden, ook met honingstructuur.
Duys
Ja gelukkig, had hier ergens een doos staan met wat zaken uit een put die er allemaal wat tussen uit sprongen qua vorm, zaten ook een paar stukjes asbest bij, gelukkig snel gevonden, ook met honingstructuur.
Duys
- Optimo
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 12 times
allen dank enne duidelijk antwoord .
,maar er wel een determinatie uit gekomen
,
hoewel een stukje van om en nabij 270 ml jr oud, zou toch leuker zijn geweest.
toch weer wat bij geleerd
ook kunnen we denk ik deze topic nu hier bij afsluiten !
gr
Huug
,maar er wel een determinatie uit gekomen

hoewel een stukje van om en nabij 270 ml jr oud, zou toch leuker zijn geweest.
toch weer wat bij geleerd
ook kunnen we denk ik deze topic nu hier bij afsluiten !
gr
Huug