Wat is het topstuk van je collectie?
-
Antw: Wat is het topstuk van je collectie?
Schouwenburg,
Ik vind dat je helemaal gelijkt hebt, maar kun je je fossielen niet gewoon een maan ofzo geven aan een museum en daar dan een permanente tentoonstelling van maken?(als je veel bijeen hebt gevonden)
mvg jasper
Ik vind dat je helemaal gelijkt hebt, maar kun je je fossielen niet gewoon een maan ofzo geven aan een museum en daar dan een permanente tentoonstelling van maken?(als je veel bijeen hebt gevonden)
mvg jasper
Jasper Mutsaerts
Good Luck and Keep Digging
Good Luck and Keep Digging
Hallo, ik denk laat ik ook is meedoen. Op een collectie micro fossielen na is dit de grootste vondst. Een Ostrea lamellosa uit het Plioceen Spanje. Zelf uit gehakt in een bouwput voor het nieuw gemeente huis in Fuengirola 2014.
Gr.Ben
[Bewerkt door scherven op 01-08-2015 om 14:27 NL]
Gr.Ben
[Bewerkt door scherven op 01-08-2015 om 14:27 NL]
0000000000
Vergeten de foto te plaatsen maar als nog. De tweede foto is de gesloten klep.
0000000000
laten we mijn laatst gevonden Hemipristis serra dan maar nemen.
Gr Frank
Pangeaman - Niemand is slim genoeg om
zijn eigen domheid te bevatten.
zijn eigen domheid te bevatten.
Dit is het topstuk uit mijn collektie.
Dit schedeltje van Protophocaena heb ik in twee delen tien minuten na elkaar opgevangen in mijn zeef.
Het is het meest komplete dolfijnen schedeltje uit Mill, wat van deze soort gevonden is.
Groeten Hans
Hans
- strandjutters
- Been thanked: 3 times
-
- Been thanked: 45 times
Uiteindelijk komt mijn collectie in een museum terecht, maar er zijn soms stukken waarvan ik de verantwoording niet durf te dragen en gelijk aan een museum geef. Overigens zal niet alles door het museum bewaard worden, tenzij ze het belangrijk vinden om de collectie bijeen te houden. Vrijwel zeker zal alles in het depot blijven, waar het voor onderzoek en vergelijking berijkbaar blijft. Op dit moment doet hij thuis dienst voor mijn eigen onderzoek en voor anderen om te vergelijken.
Charlie