Een beetje jammer
- Supergraver
Een beetje jammer
Aan de beheerders en de webmaster:
Ik vind het jammer, dat jullie, mij weigeren te begrijpen. En mij in de hoek van de \'overtreders\' plaatsen. Telkens weer heb ik duidelijk onderstreept, dat ik het vervelend vind dat er bijna bij elk bericht over de regels wordt begonnen. Terwijl een aantal mensen verzaakt om de \'overtreders\' ter plekke aan te spreken.
In Doel werden al mensen weggestuurd voor \'mijn\' put, dus probeer dat aub niet in mijn schoenen te schuiven. En nogmaals had ik heb voor de ogen van 20 andere verzamelaars dicht moeten gooien....? Terwijl die mensen zo goed als niets gevonden hadden, terwijl ik en mijn buddy er meet grote regelmaat tanden uit haalden...?
Wat ik ook erg jammer vind is dat de discussie op slot is gegaan en dat de heren van directie dan nog wel even het eigen recht in handen nemen om mij de grond in te boren, zonder dat ik er (behalve op deze manier dan) op kan reageren. Ik heb een beetje het gevoel dat het misschien van de kant van Somniosus een persoonlijke kwestie is geworden.....? Goed dan, laat ik zeggen dat dit menings verschil wat uit de hand is gelopen (overigens van beide kanten, meen ik). Ik bied, na dit gezegd te hebben, mijn excusses aan iedereen die ik op welke manier dan ook heb gekwetst en ik zal in het vervolg niet meer reageren op degenen die zo graag een \'geregelde\' opmerking willen plaatsen.
Gr
Martijn
Ik vind het jammer, dat jullie, mij weigeren te begrijpen. En mij in de hoek van de \'overtreders\' plaatsen. Telkens weer heb ik duidelijk onderstreept, dat ik het vervelend vind dat er bijna bij elk bericht over de regels wordt begonnen. Terwijl een aantal mensen verzaakt om de \'overtreders\' ter plekke aan te spreken.
In Doel werden al mensen weggestuurd voor \'mijn\' put, dus probeer dat aub niet in mijn schoenen te schuiven. En nogmaals had ik heb voor de ogen van 20 andere verzamelaars dicht moeten gooien....? Terwijl die mensen zo goed als niets gevonden hadden, terwijl ik en mijn buddy er meet grote regelmaat tanden uit haalden...?
Wat ik ook erg jammer vind is dat de discussie op slot is gegaan en dat de heren van directie dan nog wel even het eigen recht in handen nemen om mij de grond in te boren, zonder dat ik er (behalve op deze manier dan) op kan reageren. Ik heb een beetje het gevoel dat het misschien van de kant van Somniosus een persoonlijke kwestie is geworden.....? Goed dan, laat ik zeggen dat dit menings verschil wat uit de hand is gelopen (overigens van beide kanten, meen ik). Ik bied, na dit gezegd te hebben, mijn excusses aan iedereen die ik op welke manier dan ook heb gekwetst en ik zal in het vervolg niet meer reageren op degenen die zo graag een \'geregelde\' opmerking willen plaatsen.
Gr
Martijn
Antw: Een beetje jammer
Ik heb gewoon met voorbeelden willen aantonen dat veel vindplaatsen om zeep geholpen zijn door het onverantwoord gedrag van sommige \'verzamelaars\' en dat het dus hoedanook noodzakelijk is hierop te blijven hameren.
Excuses aanvaard.
Excuses aanvaard.
- Frederik
- Administrator
- Has thanked: 9 times
- Been thanked: 47 times
- Contacteer:
Dit houdt in dat er onwil van onze kant zou zijn, en dat is geenszins het geval.Supergraver schreef:
Aan de beheerders en de webmaster:
Ik vind het jammer, dat jullie, mij weigeren te begrijpen.
Tja, wat moet ik daar nu op zeggen Martijn? Je gaat er prat op dat je een mast in Doel bijna hebt ondergraven, hekken en borden houden je niet tegen, en je bent op dit forum terug te vinden op een foto waarop je de oevers van de Peace River ondergraaft, terwijl je zelf zegt dat dat verboden is. Niemand is heilig, maar je plaatst jezelf soms wel een beetje in dat hoekje.En mij in de hoek van de \'overtreders\' plaatsen.
De situatie in Eben-Emael is een beetje aan\'t escaleren. Het feit dat er zoveel op regels gewezen wordt (bijna altijd wat betreft deze groeves), is een teken aan de wand dat er iets scheef loopt. De meeste van de bezoekers aan deze groeve hebben lak aan regels (je zou ze moeten bezig zien). Aangezien jij daar niet komt, kan je dat natuurlijk niet weten.Telkens weer heb ik duidelijk onderstreept, dat ik het vervelend vind dat er bijna bij elk bericht over de regels wordt begonnen. Terwijl een aantal mensen verzaakt om de \'overtreders\' ter plekke aan te spreken.
Het is trouwens niet zo dat \'overtreders\' niet op hun gedrag aangesproken worden. Ik heb dit al meermaals zien gebeuren of zelf gedaan.
Ik twijfel zeker niet aan je goede bedoelingen.In Doel werden al mensen weggestuurd voor \'mijn\' put, dus probeer dat aub niet in mijn schoenen te schuiven. En nogmaals had ik heb voor de ogen van 20 andere verzamelaars dicht moeten gooien....? Terwijl die mensen zo goed als niets gevonden hadden, terwijl ik en mijn buddy er meet grote regelmaat tanden uit haalden...?
Reageren kan altijd, het topic is afgesloten omdat het inderdaad uit de hand dreigde te lopen.Wat ik ook erg jammer vind is dat de discussie op slot is gegaan en dat de heren van directie dan nog wel even het eigen recht in handen nemen om mij de grond in te boren, zonder dat ik er (behalve op deze manier dan) op kan reageren. Ik heb een beetje het gevoel dat het misschien van de kant van Somniosus een persoonlijke kwestie is geworden.....?
Excuses aanvaard. Ik hoop vurig dat ons pleiten voor veiligheid en voorzichtigheid niet voor niets is geweest, en dat de situatie in de bewuste groeves wat verbetert.Goed dan, laat ik zeggen dat dit menings verschil wat uit de hand is gelopen (overigens van beide kanten, meen ik). Ik bied, na dit gezegd te hebben, mijn excusses aan iedereen die ik op welke manier dan ook heb gekwetst en ik zal in het vervolg niet meer reageren op degenen die zo graag een \'geregelde\' opmerking willen plaatsen.
Dan hoeven we het forum in de toekomst niet vol te spammen met waarschuwingen en dergelijke.
Try to learn something about everything and everything about
something (TH Huxley)
something (TH Huxley)
- Supergraver
Oke dit is echt het allerlaaste wat ik er over vuil wil maken:
Onwil van jullie kant:
Ik heb mijn vraagtekens.
Foto\'s Peace River:
Ik heb Herman een hele stapel foto\'s gezonden, hij heeft deze van mij uitgekozen, dat ik in de oever sta te, let op, zeven!
Topic op slot geen probleem, maar dan moeten de beheerders niet nog even een schop nageven, terwijl het topic daarvoor al gesloten was. Gesloten: oke, maar dan voor iedereen.
Vwb mijn profiel: heb ik nu aangepast. Lekker rechtlijnig zonder humor.
En die laatste zin, die zou al voor mij voldoende geweest zijn voor al deze discussies.
Gr
Martijn
Onwil van jullie kant:
Ik heb mijn vraagtekens.
Foto\'s Peace River:
Ik heb Herman een hele stapel foto\'s gezonden, hij heeft deze van mij uitgekozen, dat ik in de oever sta te, let op, zeven!
Topic op slot geen probleem, maar dan moeten de beheerders niet nog even een schop nageven, terwijl het topic daarvoor al gesloten was. Gesloten: oke, maar dan voor iedereen.
Vwb mijn profiel: heb ik nu aangepast. Lekker rechtlijnig zonder humor.
En die laatste zin, die zou al voor mij voldoende geweest zijn voor al deze discussies.
Gr
Martijn
hee Martijn,
Ik wil er ook nog wel kort iets over kwijt.
Het is overduidelijk dat jij het vervelend vind als er berichten over gedragingen in groeves enzo verschijnen. Dat mag. Maar ik persoonlijk vind het bijvoorbeeld een zeer goede zaak om deze opmerkingen te maken en te blijven maken. En dat mag ook.
We hebben in deze dus duidelijk een tegengestelde mening. Dat is mijn inziens overmijdbaar op een forum met zoveel leden. Ik zie ook regelmatig berichten waar ik het mee oneens ben (of die ik simpelweg onzinnig vind). Maar als ik daar iedere keer op zou reageren met mijn onverbloemde mening, neemt de stroom niet-inhoudelijke, niet terzake doende, berichtjes alleen maar toe. Ik kies er daarom meestal maar voor dergelijke berichten te negeren. Misschien is dat voor jou in deze ook een tip, want op dit punt (opm tav gedragsregels) zullen we het wel altijd oneens blijven.
Ik kan je dan ook niet garanderen dat ik in de toekomst geen moralistische opmerkingen zal maken. Net zo min als ik verwacht van anderen dat ze alleen maar berichtjes zullen plaatsen die ik zinning of interessant vindt. Zolang dat niet de spuigaten uit loopt zal ik dit forum blijven bezoeken. Ik hoop dat jij het ook op eenzelfde manier kan zien.
groeten Pepijn
Ik wil er ook nog wel kort iets over kwijt.
Het is overduidelijk dat jij het vervelend vind als er berichten over gedragingen in groeves enzo verschijnen. Dat mag. Maar ik persoonlijk vind het bijvoorbeeld een zeer goede zaak om deze opmerkingen te maken en te blijven maken. En dat mag ook.
We hebben in deze dus duidelijk een tegengestelde mening. Dat is mijn inziens overmijdbaar op een forum met zoveel leden. Ik zie ook regelmatig berichten waar ik het mee oneens ben (of die ik simpelweg onzinnig vind). Maar als ik daar iedere keer op zou reageren met mijn onverbloemde mening, neemt de stroom niet-inhoudelijke, niet terzake doende, berichtjes alleen maar toe. Ik kies er daarom meestal maar voor dergelijke berichten te negeren. Misschien is dat voor jou in deze ook een tip, want op dit punt (opm tav gedragsregels) zullen we het wel altijd oneens blijven.
Ik kan je dan ook niet garanderen dat ik in de toekomst geen moralistische opmerkingen zal maken. Net zo min als ik verwacht van anderen dat ze alleen maar berichtjes zullen plaatsen die ik zinning of interessant vindt. Zolang dat niet de spuigaten uit loopt zal ik dit forum blijven bezoeken. Ik hoop dat jij het ook op eenzelfde manier kan zien.
groeten Pepijn
GIMME A HUG!
http://www.protect-the-sharks.org/pts/about-sharks/gimme-a-hug/
http://www.protect-the-sharks.org/pts/about-sharks/gimme-a-hug/
- Supergraver