Vakantievondsten Mill 2
Vakantievondsten Mill 2

Om eindeloos op en neer scrollen te voorkomen; de 4 zijden van een tweede botstuk uit Mill, ander topic.
Ik weet dat er in Mill allerlei zeezoogdieren rond zwommen; dolfijn, walvis, zeehond, maar om nu de stukken ook thuis te kunnen brengen?
Daarvoor hoop ik nog veel te kunnen leren

- Martijnfossielenjager
Antw: Vakantievondsten Mill 2
Als je gaat vergelijken zou ik beginnen bij het bovenste deel van een scheenbeen. Wel van een landzoogdier denk ik. De vorm die we zien op foto 1 is daar volgens mij kenmerkend voor.
Martijn
- Martijnfossielenjager

Martijn
Ik denk het inderdaad een deel van een tibia is en gezien de vorm zou het zomaar kunnen.
Ik heb ook even aan paard gedacht, maar daar is de bovenkant van de tibia 'schuiner' van.
Of begeef ik me nu op heel glad ijs en maak ik een domme opmerking?
[Bewerkt door Germa op 04-09-2015 om 18:24 NL]
Ik heb ook even aan paard gedacht, maar daar is de bovenkant van de tibia 'schuiner' van.
Of begeef ik me nu op heel glad ijs en maak ik een domme opmerking?

[Bewerkt door Germa op 04-09-2015 om 18:24 NL]
- strandjutters
- Been thanked: 3 times
- sjaak
- Has thanked: 378 times
- Been thanked: 365 times
- Contacteer:
Dit bot is dermate verrold dat ik bang ben dat er weinig over valt te zeggen, zelfs niet of dit een stuk tibia of rib of wat dan ook is.
Groet,
Niels
Niels
Mammoet in Mill is misschien veel gezegd maar ' olifant' wordt/werd er zeker wel gevonden.
(waarmee ik niet wil zeggen dat ik het als dusdanig determineer; vooralsnog ligt het hier als ' botfragment Langenboom)
[Bewerkt door Germa op 05-09-2015 om 07:29 NL]
(waarmee ik niet wil zeggen dat ik het als dusdanig determineer; vooralsnog ligt het hier als ' botfragment Langenboom)
[Bewerkt door Germa op 05-09-2015 om 07:29 NL]