Stukken trilobiet
-
Stukken trilobiet
Het lijkt alsof deze steen vol met stukken trilobiet zit. Enkele voorbeelden. Er zitten nog veel meer stukjes op en dat is enkel op de buitenkant. Zou er meer in verborgen zitten? En heb geen tijd om hem rustig de volgende dagen uit elkaar te halen. Zit met de verhuis en verbouwingen. Zal nog meer dan een maand moeten wachten.
Antw: Stukken trilobiet
Het zou handig zijn als je aangaf waar dit stuk vandaan komt, en zo mogelijk ook uit welke geologische periode. Dat maak het helpen om er uit te komen wat het is, een stuk makkelijker. Ik weet, dat het op dit forum niet altijd gebeurt, maar het is wel de regel om herkomst en tijdperk te vermelden.
groet, Bart
groet, Bart
Bart
Ongezien en gebaseerd op omgeving Devoon.
Jemelle fm of 1 a 2 formaties daarboven en daaronder.

Zo dat maakt het een stuk makkelijker toch
Dit zijn stukjes die je gewoon eens moet meenemen naar bijvoorbeeld. Een fossielnet beurs of vereniging en iemand laten beki j ken.
[Bewerkt door ivok op 28-08-2015 om 21:38 NL]
Jemelle fm of 1 a 2 formaties daarboven en daaronder.

Zo dat maakt het een stuk makkelijker toch
Dit zijn stukjes die je gewoon eens moet meenemen naar bijvoorbeeld. Een fossielnet beurs of vereniging en iemand laten beki j ken.
[Bewerkt door ivok op 28-08-2015 om 21:38 NL]
oeps...
- strandjutters
- Been thanked: 3 times
-
Ja. Ben druk bezig met verbouwingen. Zal eens betere foto's maken morgen. Het stuk komt inderdaad van de regio couvin. Heb nog zo een steen met redelijk wat stukken in. Als ik terug wat meer tijd heb ga ik ze eens grondig schoon maken en proberen uit elkaar te krijgen. Zal de 1ste nov hem meenemen naar de beurs in wezemaal.