Apocalyptische zondvloed

Alle algemene onderwerpen over fossielen die niet in de andere onderdelen thuishoren.
Isis
Contacteer:
Apocalyptische zondvloed

Bericht door Isis » 06 jun 2006, 12:05

beste forumleden,

Ik heb zojuist te horen gekregen dat er vanavond om 1800 uur weer eens een apocalyptische zondvloed aankomt (ivm alle zesjes in de datum en jaartal enzo). Nu weet ik natuurlijk niet of het waar is, maar misschien wel iets om rekening mee te houden bij het indelen van je dag.

groeten Pepijn
ps. ik hoop dat jullie dit onderwerp vinden passen binnen dit forum, maar ik wil ook niet achteraf te horen krijgen dat ik dit wist en er niets mee heb gedaan.

GIMME A HUG!
http://www.protect-the-sharks.org/pts/about-sharks/gimme-a-hug/

Frederik
Administrator
Has thanked: 9 times
Been thanked: 47 times
Contacteer:
Antw: Apocalyptische zondvloed

Bericht door Frederik » 06 jun 2006, 12:38

Bron?

In ieder geval een reden om nog eens goed te feesten vanavond. Het zou niet de eerste keer zijn dat een apocalyptisch voorspelling er naast zou zitten. :D
Bedankt voor de waarschuwing in ieder geval.

Try to learn something about everything and everything about
something (TH Huxley)

leclused
Has thanked: 1 time
Been thanked: 8 times

Bericht door leclused » 06 jun 2006, 12:56

Eens goe uitgaan ? Ik zou gewoon gaan wachten aan de zee wie weet wat die vloedgolf allemaal niet op het strand gaat gooien :-) :-) :-)

Het ideale moment om te gaan zoeken op het strand

Dagobert

Ps Is allemaal ironisch bedoeld

Dagobert L'Ecluse

Erik

Bericht door Erik » 06 jun 2006, 13:25

Hoi Pepijn en anderen,

Jammer dat de apocalyps zo vlak voor de WK valt... Maar dat soort dingen (apocalypsen, zondvloeden en stortregens van brandend zwavel) komen vermoedelijk nooit echt gelegen...

Ik heb in ieder geval vrij genomen vandaag, en vertrek zo meteen met een fles goede wijn naar een mooie plaats om dansend en feestend het einde af te wachten. Wel beetje standaard reactie, dat geef ik toe, maar waarom jezelf op de valreep willen onderscheiden als we toch hetzelfde lot ondergaan? :)

Mochten de voorspellingen het mis hebben, dan hoop ik jullie hier morgen in goede gezondheid weer te treffen.

Zo niet, dan hoop ik dat jullie je evolutionair gedachtengoed -net als ik- voor 18:00 uur van je af hebben weten te werpen. Vanaf nu is het voor mij gewoon de predestinatieleer en geloof in de almachtige.

Groeten en mogelijk vaarwel,
Erik

The Stone
Contacteer:

Bericht door The Stone » 06 jun 2006, 13:28

Nee dat is niet vanavond, volgens mij komt deze vloed op dd. 6-6-6666 om 6u.6m.6s precies en wel op de kruising van de 6e breedtegraad met de 6e lengtegraad, als er daar tenminste een zee is die dan precies 666 meter diep is.

Om dit te voorkomen moet je van 6 tot 6, 666 weesgegroetjes bidden en daaarna 666 druiven eten. Om vervolgens 6 keer naar de wc te moeten.

Shit happens......

When you have eliminated the impossible, that which remains, however improbable, must be the truth.

Once you've got heat, you can do everything!

ziepe
Been thanked: 4 times
Antw: Antw: Apocalyptische zondvloed

Bericht door ziepe » 06 jun 2006, 14:34

The Stone schreef:
Nee dat is niet vanavond, volgens mij komt deze vloed op dd. 6-6-6666 om 6u.6m.6s precies en wel op de kruising van de 6e breedtegraad met de 6e lengtegraad, als er daar tenminste een zee is die dan precies 666 meter diep is.

Om dit te voorkomen moet je van 6 tot 6, 666 weesgegroetjes bidden en daaarna 666 druiven eten. Om vervolgens 6 keer naar de wc te moeten.

Shit happens......

ROFLOL

Z.

The earth has music for those who listen.

Mako
Antw: Antw: Apocalyptische zondvloed

Bericht door Mako » 06 jun 2006, 15:09

The Stone schreef:

Shit happens......

NB: Dit betreft alleen de mensen die op dat moment 66 jaar, 6 maanden en 6 dagen oud zijn.

fidi exquisiri inveni

ik spleet, ik zocht, ik vond

DNAtim
Contacteer:

Bericht door DNAtim » 06 jun 2006, 15:24

\"Rotterdam 666 jaar - Openingsfeest
Op 7 juni 1340 gaf Graaf Willem IV stadsrechten aan Rotterdam. Om twaalf uur ´s nachts op 06-06-06 is dit 666 jaar geleden. Rond dit onheilspellende getal worden 6 maanden lang activiteiten in de stad georganiseerd.\"

Blijf voor de zekerheid inieder geval uit de buurt van rotterdam!

Tim

Frederik
Administrator
Has thanked: 9 times
Been thanked: 47 times
Contacteer:

Bericht door Frederik » 06 jun 2006, 16:34

www.rotterdam666.nl is offline. Een onheilspellend voorteken? :D

Try to learn something about everything and everything about
something (TH Huxley)

Pedro

Bericht door Pedro » 06 jun 2006, 16:39

Ik dacht dat op 6-6-06 lucifer ons weer een bezoekje zou brengen. Misschien is het lucifer dan wel in de vorm van de zondvloed.

Pedro Janssen
Venray

Gesloten