Netverzwaring?
- sjaak
- Has thanked: 372 times
- Been thanked: 362 times
- Contacteer:
Antw: Antw: Netverzwaring?
Het is weer eens wat anders. Ik zal het met haar volgende verjaardag proberen.Ben benieuwd hoe het afloopt.Lidwientje3 schreef:
Haha Niels, daar zou je nog van staan te kijken
Ps
Richard's suggestie lijkt mij ook een heel redelijke verklaring, aangenomen dat het gat kunstmatig is.
Groet,
Niels
Niels
- Smaug
- Community Manager
- Has thanked: 225 times
- Been thanked: 109 times
Antw: Netverzwaring?
Redelijk, maar dan moet het wel groter en zwaarder zijn. Het gaat er mij vooral om dat niet elke steen a. iets hoeft te zijn of b. netverzwaring is omdat het aan zee is gevonden.
My armour is like tenfold shields, my teeth are
swords, my claws spears, the shock of my tail
is a thunderbolt, my wings a hurricane, and my
breath death!
swords, my claws spears, the shock of my tail
is a thunderbolt, my wings a hurricane, and my
breath death!
- sjaak
- Has thanked: 372 times
- Been thanked: 362 times
- Contacteer:
Antw: Antw: Netverzwaring?
Mee eens.Smaug schreef:
Het gaat er mij vooral om dat niet elke steen a. iets hoeft te zijn of b. netverzwaring is omdat het aan zee is gevonden.
Groet,
Niels
Niels
Antw: Netverzwaring?
Voor wat het waard is; ik ken dit soort stenen als heksenstenen of hagstones.
Er worden allerlei verhalen over verteld, maar nergens wordt vernoemd dat die door mensenhanden zouden zijn gemaakt.
Stromend water wordt meer als oorzaak genoemd, maar de verhalen die er over bestaan zijn leuk.
Dat mensen die in vroeger tijden met een touwtje om hun hals bonden, dat kan ik me, gezien de verhalen die er ook nu nog bij bedacht worden, wel voorstellen.
Er worden allerlei verhalen over verteld, maar nergens wordt vernoemd dat die door mensenhanden zouden zijn gemaakt.
Stromend water wordt meer als oorzaak genoemd, maar de verhalen die er over bestaan zijn leuk.
Dat mensen die in vroeger tijden met een touwtje om hun hals bonden, dat kan ik me, gezien de verhalen die er ook nu nog bij bedacht worden, wel voorstellen.