Zonnetje of niet,ik weet het niet ;)
- strandjutters
- Been thanked: 3 times
Antw: Zonnetje of niet,ik weet het niet ;)

Hier mijn kapot zonnetje vandaag,ik mag niet klagen,6 compleet en mijn 7 de kapot

Waarschijnlijk heb ik het zelf gebroken,stukje was niet meer te vinden ;(
GR Pascal
[Bewerkt door Frederik op 24-11-2015 om 11:24 NL]
strandjutters
- Ewoudploeg
Het lijkt bijna alsof je in zuid Spanje minder kans het op zon dan op deze locatie. Netjes hoor! En zoveel compleet. Das niet niks!
Groet! Ewoud en Maartje
- strandjutters
Ja Ewoud,het zal denk ik ook mijn laatste zijn
.
Ik ben nog steeds in blijde verwachting wat de experts zeggen over het eerste tandje.
Wat ik wel al weet is dat er bepaalde EXPERTS er een probleem mee hebben dat ik ze hier op het forum plaats,terwijl ik zeker niets zeg over een locatie(Zelf niet Nederland - Frankrijk Of Belgie
)Wat zij misschien niet weten is dat ik er keihard voor heb gewerkt 
GR
[Bewerkt door Frederik op 24-11-2015 om 11:25 NL]

Ik ben nog steeds in blijde verwachting wat de experts zeggen over het eerste tandje.
Wat ik wel al weet is dat er bepaalde EXPERTS er een probleem mee hebben dat ik ze hier op het forum plaats,terwijl ik zeker niets zeg over een locatie(Zelf niet Nederland - Frankrijk Of Belgie

GR
[Bewerkt door Frederik op 24-11-2015 om 11:25 NL]
strandjutters
Misschien omdat echte experts ook soms een locatie nodig hebben om tot de juiste determinatie te komen?
Die kun je toch, achter de schermen, gerust met hen delen, daar hoef je de locatie niet wereldkundig voor te maken op dit forum, lijkt me.
[Bewerkt door Frederik op 24-11-2015 om 11:26 NL]
Die kun je toch, achter de schermen, gerust met hen delen, daar hoef je de locatie niet wereldkundig voor te maken op dit forum, lijkt me.
[Bewerkt door Frederik op 24-11-2015 om 11:26 NL]
- Ahuijsmans
- Been thanked: 1 time
Antw: Antw: Zonnetje of niet,ik weet het niet ;)
Hai Strandjutters.. ik snap ze wel.. snap ook jou wel, althans, je harde werk danstrandjutters schreef:
Ja Ewoud,het zal denk ik ook mijn laatste zijn.
Wat ik wel al weet is dat er bepaalde EXPERTS er een probleem mee hebben dat ik ze hier op het forum plaats,terwijl ik zeker niets zeg over een locatie(Zelf niet Nederland - Frankrijk Of Belgie)Wat zij misschien niet weten is dat ik er keihard voor heb gewerkt
GR

Ik zou op FB of via de mail de experts prive aanspreken en niet op een openbaar forum...
[Verwijderd door Ahuijsmans op 22-09-2015 om 10:14 NL]
[Bewerkt door Frederik op 24-11-2015 om 11:27 NL]
Quidquid latine dictum sit, altum videtur :D
- Frederik
- Administrator
- Has thanked: 9 times
- Been thanked: 47 times
- Contacteer:
Antw: Antw: Antw: Zonnetje of niet,ik weet het niet ;)
Ik begrijp het argument dat je maakt. Alleen... die twee woorden staan hier, behalve in jouw post, niet samen te lezen.ahuijsmans schreef:
maar je weet hoeveel mensen al in de hoogste staat van paraatheid schieten als ze de woorden in situ en antwerpen in 1 post lezen.
Ik vind dat Pascal erg doordacht en discreet communiceert hier, en dit moet zeker kunnen. Als de mening van enkele 'experts' ertoe moet leiden dat niemand hier nog een foto van een interessant tandje kan plaatsen met een verzoek tot determinatie, dan hebben we een probleem.
Ik zou dan mogen hopen dat die 'experts' betere argumenten op tafel kunnen leggen dat louter de eigen hebzucht, maar ik vrees eerlijk gezegd voor de zaak. Misschien eens tijd voor wat bezinning? Bijvoorbeeld, hoe je als 'bezorgde expert' constructief in gesprek gaat met iemand over de gevoeligheid van een locatie?
Een eenvoudige oplossing zou zijn dat je samen een sperperiode afspreekt. Plaats vondsten pas ter determinatie wanneer de locatie al terug dicht is. Zo kan je'm lekker helemaal voor jezelf houden

[Bewerkt door Frederik op 24-11-2015 om 11:27 NL]
Try to learn something about everything and everything about
something (TH Huxley)
something (TH Huxley)
- Frederik
- Administrator
- Has thanked: 9 times
- Been thanked: 47 times
- Contacteer:
...en dit topic is terug van weggeweest.
Try to learn something about everything and everything about
something (TH Huxley)
something (TH Huxley)
- strandjutters

Hallo Frederik,bedankt om het terug te brengen.
Hallo iedereen,dit was mijn eerste compleet zonnetje na het verwijderen van het topic

Het topic was weg ,maar de goesting om te zoeken nog niet.
Wat de vraag op het eerste topic betreft,ik heb deze vorm van het eerste zonnetje uit dit topic terug gevonden op het internet,maar daar stond bij dat het een Hexanchus betrof met deze vorm.
Het vreemd zonnetje van mij is zeker geen Hexanchus,deze soort komt op deze vindplaats niet voor.Maar het staat vast dat deze vorm wel voorkomt bij de Familie Hexanchidae.
GR Pascal
[Bewerkt door strandjutters op 26-11-2015 om 21:24 NL]
strandjutters
- Carcharoides
- Has thanked: 3 times
- Contacteer:
Antw: Antw: Zonnetje of niet,ik weet het niet ;)
Misschien zijn zonnetjes dan toch niet zo makkelijk te determineren dan je eerder dacht? We hebben er eens eerder over gediscussieerdstrandjutters schreef:
Wat de vraag op het eerste topic betreft,ik heb deze vorm van het eerste zonnetje uit dit topic terug gevonden op het internet,maar daar stond bij dat het een Hexanchus betrof met deze vorm.
Het vreemd zonnetje van mij is zeker geen Hexanchus,deze soort komt op deze vindplaats niet voor.Maar het staat vast dat deze vorm wel voorkomt bij de Familie Hexanchidae.

Maar toch een toffe vondst natuurlijk!
[Bewerkt door Carcharoides op 27-11-2015 om 20:58 NL]
- strandjutters
Hallo Gerard,das waar,maar het tegendeel ook natuurlijk 
De zonnetjes die ik op de andere vindplaats heb gevonden en als Hexanchus had gedetermineerd,daar ben ik nu iets zekerder over,deze vorm kwam ik hier niet tegen tussen mijn notorynchussen
GR Pascal.
PS;Dit weekend maak ik het pakketje

De zonnetjes die ik op de andere vindplaats heb gevonden en als Hexanchus had gedetermineerd,daar ben ik nu iets zekerder over,deze vorm kwam ik hier niet tegen tussen mijn notorynchussen

GR Pascal.
PS;Dit weekend maak ik het pakketje

strandjutters