prepareren van Marokkaanse Gerastos
-
prepareren van Marokkaanse Gerastos
Ik had wat angst bij dit materiaal. Veel hardere matrix. Maar tot mijn verbazing ging het vrij vlot. Heel vlot zelfs. Op anderhalf uur heb ik dit resultaat. Spijtig is de rechterkant wat verduurt. En is de frontale lob een klei beetje beschadigd. Van het oog schiet niet veel over. Toch vind ik het nog een heel mooi stuk geworden. Ook bij deze is nog veel fijn werk nodig. Maar dat is voor als ik een super fijne naald heb.
Frederik als ge er nog teveel liggen hebt en ge weet er geen blijf mee. Ik neem ze graag over. Dit is kei leuk.

- hypochondria
- Frederik
- Administrator
- Has thanked: 9 times
- Been thanked: 47 times
- Contacteer:
Antw: prepareren van Marokkaanse Gerastos
Ik zal proberen er nog een paar opzij te leggen voor je. Kom je toevallig naar de beurs in Ede op 12 maart? Ik leg ook nog een paar oefenstukjes voor jou opzij. Dit zijn incomplete of beschadigde trilobieten die ik destijds heb meegenomen om preparatietechnieken op te oefenen. Maar het is niet omdat ze niet compleet of beschadigd zijn, dat ze niet interessant of mooi zijn.suffeleersT schreef:
Frederik als ge er nog teveel liggen hebt en ge weet er geen blijf mee. Ik neem ze graag over. Dit is kei leuk.![]()
Try to learn something about everything and everything about
something (TH Huxley)
something (TH Huxley)
-
Antw: Antw: prepareren van Marokkaanse Gerastos
Ok. Keigoed. Dank u. De 12de maart gaan we er zeker zijn.Frederik schreef:Ik zal proberen er nog een paar opzij te leggen voor je. Kom je toevallig naar de beurs in Ede op 12 maart? Ik leg ook nog een paar oefenstukjes voor jou opzij. Dit zijn incomplete of beschadigde trilobieten die ik destijds heb meegenomen om preparatietechnieken op te oefenen. Maar het is niet omdat ze niet compleet of beschadigd zijn, dat ze niet interessant of mooi zijn.suffeleersT schreef:
Frederik als ge er nog teveel liggen hebt en ge weet er geen blijf mee. Ik neem ze graag over. Dit is kei leuk.![]()