webmaster terug van vakantie

Alle algemene onderwerpen over fossielen die niet in de andere onderdelen thuishoren.
Gesloten
webmaster
Senior Lid
Contacteer:
webmaster terug van vakantie

Bericht door webmaster » 26 jun 2006, 12:04

Hoi forumleden, ik ben weer terug van vakantie. We hebben gezocht in Barvaux, Haute Provence / Gorges du Verdon, Carniol en op de terugweg nog in Dudelange in Luxemburg. Binnenkort zal ik wat overzichtsfoto\'s plaatsen als alle vondsten zijn uitgepakt.

De korte storing van de webite tijdens mijn afwezigheid heeft mijn buurman gelukkig kunnen oplossen na een melding per sms van Frederik. Beide bedankt!
Jullie kunnen dus niet een paar daagjes onder fossiel.net blijkbaar, want ik heb er veel mailtjes over gekregen...

Alle mailtjes die ik heb gekregen de afgelopen drie weken zal ik proberen deze week te beantwoorden. Ook de bestellingen in de shop zullen verstuurd worden deze week.

Kennis telt!
Webmaster www . fossiel . net

Frederik
Administrator
Has thanked: 9 times
Been thanked: 47 times
Contacteer:
Antw: webmaster terug van vakantie

Bericht door Frederik » 26 jun 2006, 12:12

Ik ben benieuwd naar de vondsten. Heb je nog goed kunnen zoeken in Barvaux? Ik ben er zaterdag langsgeweest en heb gezien dat het meeste van de taluds inmiddels overgroeid is. Het lijkt erop dat deze vindplaats langzaam maar zeker verdwijnt...

Try to learn something about everything and everything about
something (TH Huxley)

MarkW
Antw: webmaster terug van vakantie

Bericht door MarkW » 26 jun 2006, 12:42

Oh allemaal bekende namen, Gorges Du Verdon is zooo mooi, laat even weten waar precies je deze hebt gevonden, er is een vaag plan ontstaan om naar deze prachtige streek terug te keren deze zomer! :D

We wachten op je foto\'s :D
Nog visjes uit de Haute-Provence?

Mark.

Gesloten