mijn laatste bericht
mijn laatste bericht
ik ga stoppen met mijn twee hobby\'s (wargamming en fossielen zoeken) dit omdat het lijkt alsof mijn ouders er alles aan doen zodat ik het niet kan doen
het was gezzelig doei
het was gezzelig doei
het zit me nooit mee he
Antw: mijn laatste bericht
Ritchie,
Jammer voor je, gelukkig stimuleren mijn ouders mij wel, passen zelfs de vakantie aan het fossielen zoeken aan
!
Nogmaals jammer voor je. Maar blijf het toch proberen. Als je het leuk vind kan dat toch wel?
Groetjes Bram.
Jammer voor je, gelukkig stimuleren mijn ouders mij wel, passen zelfs de vakantie aan het fossielen zoeken aan

Nogmaals jammer voor je. Maar blijf het toch proberen. Als je het leuk vind kan dat toch wel?
Groetjes Bram.
- Frederik
- Administrator
- Has thanked: 9 times
- Been thanked: 47 times
- Contacteer:
Jammer zeg. Ooit sta je op je eigen benen. Ik hoop ten zeerste dat de interesse dan weer aanwakkert.
Try to learn something about everything and everything about
something (TH Huxley)
something (TH Huxley)
Ik heb het met je te doenritchie schreef:
omdat het lijkt alsof mijn ouders er alles aan doen zodat ik het niet kan doen

Gelukkig ben ik aanzienlijk vrijer opgevoed.
Wees nieuwsgierig - Stephen Hawking
doe ouders toch altijd he!jammer dat je stopt.hopelijk tot later,ga je je verzameling ruilen of niet?jim
Wie niet zoekt, wie ni vindt!!!
- fossielengek
Jammer dat je stopt! Tja als ouders eenmaal iets niet willen... Ik spreek je nog wel op msn.
- agaathunter
Hoi,
Ik kan mij bijna niet voorstellen, dat je ouders je deze mooie hobby zonder meer maar afnemen.
Je doet door deze hobby aardig wat kennis op en je bent van de straat.
Hier moet toch een grondige reden voor zijn, die wij niet kennen, om je dit te ontnemen.
Jammer!
Groetjes: Ed
Ik kan mij bijna niet voorstellen, dat je ouders je deze mooie hobby zonder meer maar afnemen.
Je doet door deze hobby aardig wat kennis op en je bent van de straat.
Hier moet toch een grondige reden voor zijn, die wij niet kennen, om je dit te ontnemen.
Jammer!
Groetjes: Ed
geduld is een goede zaak
ik heb eens met mijn vader gepraat. ik mag wel mee naar vindplaatsen met iemand anders maar mijn vader brengt me niet dus ik moet opgehaald worden
grtz
grtz
het zit me nooit mee he
Een hobby als deze afschaffen,wordt dan duivenmelker,dan kan je de kroeg in,ga biljarten,dan kan je de kroeg in,ga bij een fanfare,dan kan je de kroeg in.
Maar weet dat je hebt een stok achter de deur hebt, jij kiest later het rusthuis waar je ouders naartoe moeten.
Wees streng maar rechtvaardig.
Maar weet dat je hebt een stok achter de deur hebt, jij kiest later het rusthuis waar je ouders naartoe moeten.
Wees streng maar rechtvaardig.
Theo