ZM neushoorn en wat botjes
ZM neushoorn en wat botjes

Hoi,
Op de ZM een mooie wolharige neushoorn tand gevonden en nog wat ander materiaal.
Zie de foto.
Op de andere heb ik wat botjes. Bij de eerste kwam ik uit op Melanogrammus conjunctus omdat hij zo typisch is. Tweede zal een rib zijn maar waarvan wellicht? De derde is een klein botje, iemand een idee?
Groeten,
Sibo
- sjaak
- Has thanked: 378 times
- Been thanked: 365 times
- Contacteer:
Antw: ZM neushoorn en wat botjes
Mooie onderkaakse, wolharige neushoornkies.
Melanogrammus conjunctus heb ik even moeten googlen, maar het is inderdaad een kieuwboog (althans dat is hoe ik het altijd noem).
De ander inderdaad een stuk (spare?) rib.
Die onderste weet ik niet.
Melanogrammus conjunctus heb ik even moeten googlen, maar het is inderdaad een kieuwboog (althans dat is hoe ik het altijd noem).
De ander inderdaad een stuk (spare?) rib.
Die onderste weet ik niet.
Groet,
Niels
Niels
Hallo Sibo,
ik heb je gisteren ontmoet op de zandmotor, en het is echt een hele mooie vondst!
groet, Bart Korf
ik heb je gisteren ontmoet op de zandmotor, en het is echt een hele mooie vondst!
groet, Bart Korf
Bart
Zou je een betere foto van het onderste botje kunnen plaatsen?
Ik denk iets van een vogel maar kan het niet goed zien.
Ik denk iets van een vogel maar kan het niet goed zien.
Hoi Bart,
Ja, was een mooie dag met een hele mooie vondst! Ben ook erg blij dat ik er eindelijk eentje heb kunnen vinden.
Groeten,
Sibo
Ja, was een mooie dag met een hele mooie vondst! Ben ook erg blij dat ik er eindelijk eentje heb kunnen vinden.
Groeten,
Sibo
Hoi,
Hier een paar extra foto's. Volgens mij komen ze er een ook beetje anders uit te zien met de upload. Wellicht maakt het iets duidelijker.
Groeten,
Sibo