Wie heeft er een Hexanchus uit Mill te ruil?
Antw: Wie heeft er een Hexanchus uit Mill te ruil?

Hee Martijn,
Nu je \'marinier\'zegt gaat er een lichtje branden. Volgens mij was jij diegene die een aantal keren heeft geroepen \'altijd dezelfde\' als ik een grote Hastalis vond.
Hat is wel al lang geleden dat ik je gezien heb.
Nu zie ik wel een gezicht ik weet alleen niet of het de juiste is.
Hier een foto van die Escheri kaak waar ik toen mee bezig was (is al heel lang klaar hoor).Mooi is ie he!
Allemaal perfecte blauwe tanden en 2 inch anteriors.
Ik heb sindsdien allemaal andere mooie dingen gemaakt.
groeteee
Swampthing
He moerasjonge heb je \'n nieuwe camera?
(Of heeft iemand anders de close-ups gemaakt)
Wanneer komde weer eens buurten? Als je een nieuwe camera hebt wil ik die wel eens een keer zien.
(Of heeft iemand anders de close-ups gemaakt)
Wanneer komde weer eens buurten? Als je een nieuwe camera hebt wil ik die wel eens een keer zien.
When you have eliminated the impossible, that which remains, however improbable, must be the truth.
Once you've got heat, you can do everything!
Once you've got heat, you can do everything!
Antw: Antw: Wie heeft er een Hexanchus uit Mill te ruil?
Hallo Jaap:swampy schreef:
Nou ik had een heel lulverhaal getypt maar toen ik de foto\'s bijvoegde was het weg.
En ik heb geen zin om het nog een keer te doen.
Allereerst welkom op het forum!
Het klopt inderdaad dat de tekst weg is als je na de tekst in te typen nog probeerd foto\'s toe te voegen. Er staat wel een waarschuwing, maar daar lees je snel overheen. Ikzelf ben er ook wel eens ingetuind...
Dit probleem is geïntroduceerd toen ik het een half jaar geleden mogelijk heb gemaakt meerdere foto\'s toe te voegen aan één bericht.
Bedankt in ieder geval dat je hier de aandacht weer op vestigd! Ik zal proberen er iets op te verzinnen zonder het halve forum te hoeven herprogrammeren. Zodra het probleem is verholpen zal ik dit natuurlijk melden op het forum. Tot die tijd dus even opletten; Eerst de foto\'s toevoegen, en dan pas de tekst pas typen!
Een zelfde soort probleem dat je tekst verdwijnt als je bij een nieuw bericht het onderwerp vergat in te vullen is inmiddels verholpen. Er verschijnt een waarschuwing op het scherm waarna alsnog het onderwerp kan worden ingevuld.
Kennis telt!
Webmaster www . fossiel . net
Als het goed is kun je je tekst terugkrijgen door links bovenaan in je scherm op \"vorige\" te klikken.
In ieder geval werkt dit met Internet Explorer niet altijd. Als de browser het formulier opnieuw laadt wordt in sommige gevallen de boel geblokkeerd. Je krijgt dan een foutmelding en je bent je tekst kwijt.
Kennis telt!
Hee Stone,
Die foto\'s heb ik uiteraard zelf gemaakt
En inderdaad heb ik een nieuw cameraatje leuk ding een Sony. Maar die laatste foto\'s heb ik nog met m\'n ouwe toestelletje gemaakt. Ook een goed ding hoor een Olympus.
Ik zal dat nieuwe dingetje Zaterdag
meenemen naar Theo. Kun je em ff uitproberen misschien iets voor jou.
Groet,
Die foto\'s heb ik uiteraard zelf gemaakt
En inderdaad heb ik een nieuw cameraatje leuk ding een Sony. Maar die laatste foto\'s heb ik nog met m\'n ouwe toestelletje gemaakt. Ook een goed ding hoor een Olympus.
Ik zal dat nieuwe dingetje Zaterdag
meenemen naar Theo. Kun je em ff uitproberen misschien iets voor jou.
Groet,
Swampthing
Hallo Herman,
Ja ik was er zelf al achter.
Maakt ook niks uit doe ik toch eerst de foto\'s. Leuke site by the way.
Misschien leuk om een beetje te ruilen.
Groet
Ja ik was er zelf al achter.
Maakt ook niks uit doe ik toch eerst de foto\'s. Leuke site by the way.
Misschien leuk om een beetje te ruilen.
Groet
Swampthing
Antw: Antw: Wie heeft er een Hexanchus uit Mill te ruil?
Hoi Swampy,
Hartelijk welkom op het forum!, je hebt erg erg mooie dingen gevonden moet ik zeggen. Toch viel mij iets op in een van jouw berichten, het stukje tussen haakjes voegt namelijk werkelijk niets toe aan het feit dat je een albatros bot gevonden hebt. En sommige mensen trekken dat slecht. (discussie mbt dyslexie enige tijd geleden) Ik hoop overigens nog meer mooie foto\'s van je te mogen zien!
Hartelijke groeten
jeroen
Hartelijk welkom op het forum!, je hebt erg erg mooie dingen gevonden moet ik zeggen. Toch viel mij iets op in een van jouw berichten, het stukje tussen haakjes voegt namelijk werkelijk niets toe aan het feit dat je een albatros bot gevonden hebt. En sommige mensen trekken dat slecht. (discussie mbt dyslexie enige tijd geleden) Ik hoop overigens nog meer mooie foto\'s van je te mogen zien!
Hartelijke groeten
jeroen
Daar in de schiftende ondiepten, tussen oppervlak en afgrond, waar het leven een omweg maakt, kan de vishaak van de logica doel treffen.
-j
-j
Jeroen,
Voegt werkelijk niets toe? Sommige mensen trekken dat slecht\'? Dyslexie?
\'Enige tijd geleden\' moet ik weten welke discussies jij ooit gevoerd hebt?
Voegt werkelijk niets toe? Sommige mensen trekken dat slecht\'? Dyslexie?
\'Enige tijd geleden\' moet ik weten welke discussies jij ooit gevoerd hebt?
Swampthing
Er zijn wat problemen geweest; mensen die zich aangevallen voelden en het forum zelfs verlaten hebben.
Ik weet niet hoe goed je relatie is met Erik, maar het is beter van zo\'n dingen niet over elkaar te schrijven, het deed uiteindelijk (zoals Jeroen zei) niets ter zake.
Ik weet niet hoe goed je relatie is met Erik, maar het is beter van zo\'n dingen niet over elkaar te schrijven, het deed uiteindelijk (zoals Jeroen zei) niets ter zake.