Paar uurtjes MV2
Paar uurtjes MV2

Vanochtend weer een paar uurtjes wezen zoeken op de MV2. Het was erg goed zoeken, door een gunstige stroming was al het grind e.d. perfect uitgespreid over het zand. Nog een monster paling zien liggen van meer dan een meter!
Een hoop leuk spul gevonden, onder andere 2x een scapho cuboideum, astragalus, geweipuntje, hoektand wild zwijn, diverse kiezen, kootjes en kleinere botjes.
Ik zal de mooie vondsten weer stuk voor stuk in "determinatie" plaatsen.
Gideon de Jong
Antw: Paar uurtjes MV2
Ik meen een koot van een roofdier te zien!
En de kies lijkt me beer? (foto van kauwvlak ontbreekt dus ik zie het niet goed.
erg mooi!
Groeten,
Ivan
- sjaak
- Has thanked: 372 times
- Been thanked: 362 times
- Contacteer:
graag detail foto's van de betere vondsten; het is zo niet goed te zien
Groet,
Niels
Niels
-
- Been thanked: 45 times
Je kan wel merken dat de ogen van die jonge gasten dichter bij de grond zijn. Mooie vondsten.
Charlie
Sorry Charlie, maar deze ogen staan toch zo'n 1.75 boven het aardoppervlak, met nog zo'n 13 cm cranium erboven!
Bouwjaar '80 hahaha!
Zoals ik hierboven vertelde was het vandaag erg goed zoeken, omdat al het steenmateriaal verspreid lag over de zandbanken. Nog een flinke regenbui erover vanmorgen zodat alles aan de oppervlakte mooi schoon gespoeld was!
[Bewerkt door Gidi op 13-12-2015 om 19:05 NL]
Bouwjaar '80 hahaha!
Zoals ik hierboven vertelde was het vandaag erg goed zoeken, omdat al het steenmateriaal verspreid lag over de zandbanken. Nog een flinke regenbui erover vanmorgen zodat alles aan de oppervlakte mooi schoon gespoeld was!
[Bewerkt door Gidi op 13-12-2015 om 19:05 NL]
Gideon de Jong
- strandjutters
- Been thanked: 3 times