webmaster help
- golden fossil
webmaster help
Herman,
Als ik voorheen bij nieuwste berichten aanklikte werd de blauwe tekst na lezen rood. Dat is reuze handig om te zien of je iets gelezen hebt. Dit geldt ook na plaatsen in een discussie. Bij mij werkt dat nu niet meer. Ligt dat aan mij of is er iets \"mee\"verandert? Nog een vraagje, ik kan die mooie website van Mega Shark niet openen omdat ik een melding krijg over een besturings element wat ik moet hebben. Als ik op OK druk staat mijn computer vast. Elke keer opnieuw en op beide sites. Hebben jullie daar geen last van?
Als ik voorheen bij nieuwste berichten aanklikte werd de blauwe tekst na lezen rood. Dat is reuze handig om te zien of je iets gelezen hebt. Dit geldt ook na plaatsen in een discussie. Bij mij werkt dat nu niet meer. Ligt dat aan mij of is er iets \"mee\"verandert? Nog een vraagje, ik kan die mooie website van Mega Shark niet openen omdat ik een melding krijg over een besturings element wat ik moet hebben. Als ik op OK druk staat mijn computer vast. Elke keer opnieuw en op beide sites. Hebben jullie daar geen last van?
Antw: webmaster help
Hoi Golden Fossil,
Ik heb niets aan de links veranderd hoor. Ik denk dat het probleem ergens op je computer zit. Wellicht een browserinstelling (geschiedenis?).
Als je Internet Explorer hebt, kijk dan eens onder Extra-->Internet Opties. Daar staat onderaan iets over geschiedenis. Als deze op 0 staan kan ik me voorstellen dat gevolgde links niet meer rood worden.
De sites van Mega Shark kan ik in ieder geval openen zonder problemen, en met meerdere browsers.
Succes!
Ik heb niets aan de links veranderd hoor. Ik denk dat het probleem ergens op je computer zit. Wellicht een browserinstelling (geschiedenis?).
Als je Internet Explorer hebt, kijk dan eens onder Extra-->Internet Opties. Daar staat onderaan iets over geschiedenis. Als deze op 0 staan kan ik me voorstellen dat gevolgde links niet meer rood worden.
De sites van Mega Shark kan ik in ieder geval openen zonder problemen, en met meerdere browsers.
Succes!
Kennis telt!
Webmaster www . fossiel . net
- golden fossil
Hoi Herman,
Bedankt voor je suggestie, maar de geschiedenis staat niet op nul. Om zeker te weten dat het bij mij zit wil de andere forumleden vragen of iemand anders er last van heeft. Misschien is er nog iemand van de ict-ers die een suggestie bij de hand heeft want ik word er niet goed van!!
Bedankt voor je suggestie, maar de geschiedenis staat niet op nul. Om zeker te weten dat het bij mij zit wil de andere forumleden vragen of iemand anders er last van heeft. Misschien is er nog iemand van de ict-ers die een suggestie bij de hand heeft want ik word er niet goed van!!
Misschien de kleurinstelling in IE?
Extra-->Internet Opties-->Kleuren
Bij mij staan hier twee verschillende kleuren (paars en blauw).
Kijk ook nog even in Extra-->Internet Opties-->Toegankelijkheid. Bij mij staat hier niets aangevinkt.
Als bovenstaande geen oplossing biedt: Probeer het ook eens in een andere browser zoals firefox. Dan kunnen we misschien traceren waar het probleem zit.
Extra-->Internet Opties-->Kleuren
Bij mij staan hier twee verschillende kleuren (paars en blauw).
Kijk ook nog even in Extra-->Internet Opties-->Toegankelijkheid. Bij mij staat hier niets aangevinkt.
Als bovenstaande geen oplossing biedt: Probeer het ook eens in een andere browser zoals firefox. Dan kunnen we misschien traceren waar het probleem zit.
Kennis telt!
- golden fossil
Helaas, paars en blauw staan ingesteld en bij toegankelijkheid staat niets aangevinkt. Eigenlijk kan dat ook niet anders omdat ik nooit iets aan mijn instellingen verander. Daarom vind ik het zo vreemd dat ca. een week geleden het euvel zich ging voordoen. Tot dat moment werkte het prima. Ik weet niet of het een aanwijzing kan zijn maar sommige topics zijn random wel rood!?
Een extra browser proberen zie ik niet zo zitten omdat ik, als typische eindgebruiker, alleen maar meer problemen voorzie. De ICT zaken zijn niet bepaald mijn specialiteit en dat is zwak uitgedrukt. Jammer genoeg lijkt niemand van de 103 lezers er ook last van te hebben zodat we wat meer inzicht krijgen. Misschien had ik \"determinatie\" in de kop moeten zetten. Tenslotte is dit ook determineren, maar niet van fossielen en daar is tenslotte dit mooie forum voor!
Een extra browser proberen zie ik niet zo zitten omdat ik, als typische eindgebruiker, alleen maar meer problemen voorzie. De ICT zaken zijn niet bepaald mijn specialiteit en dat is zwak uitgedrukt. Jammer genoeg lijkt niemand van de 103 lezers er ook last van te hebben zodat we wat meer inzicht krijgen. Misschien had ik \"determinatie\" in de kop moeten zetten. Tenslotte is dit ook determineren, maar niet van fossielen en daar is tenslotte dit mooie forum voor!
- Hieronymus
- Contacteer:
bij mij geen problemen met deze zaken, let wel: ls je bij \"nieuwste berichten\" iets opent en leest wordt de kleur daar wel verandert, maar niet op bijvoorbeeld het vinplaatsforum zelf.
greetz jeroen
greetz jeroen
Rhaetian Lorraine Region
http://rhaetianlorraine.webs.com
- Fossielenzoeker
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 1 time
- Contacteer:
Antw: Antw: webmaster help
De kleur van het aangeklikte onderwerp veranderd alleen van kleur in het forum van waaruit je werkt en niet in meerdere fora.hieronymus schreef:
bij mij geen problemen met deze zaken, let wel: ls je bij \"nieuwste berichten\" iets opent en leest wordt de kleur daar wel verandert, maar niet op bijvoorbeeld het vinplaatsforum zelf.
greetz jeroen
Robert Mensink
- golden fossil
Bedankt Hieronymus en Fossielenzoeker voor jullie inbreng. Het gaat in eerste instantie alleen over nieuwste berichten. Bij mij zijn de kleuren random rood of blauw en dat blijft na het lezen precies zo. Eerder waren ze allen blauw en werden na lezen rood. Ga je naar een ander forum en kiest een onderwerp dan doet zich hetzelfde voor. Ook hier wisselend van kleur en na lezen niet naar rood maar gewoon de oude kleur.
- golden fossil
Wacht even, ik zie nu dat het niet eens random is maar een bepaalde discussie. Alle nieuwe berichten zijn blauw behalve de vier van de discussie \"Antw: ruw trillo-stuff uit Marroko\"
Dat is wel erg toevallig! Kun je hier iets mee Herman?
Dat is wel erg toevallig! Kun je hier iets mee Herman?
- Hieronymus
- Contacteer:
waarschijnlijk omdat je die discussie al eens gelezen hebt, of een van die antwoorden,d an worden al de vroegere posts van dat topic ook gekleurd denk ik
Rhaetian Lorraine Region