MTC COCOON WIM stelt zich voor
- MTC COCOON WIM
Antw: MTC COCOON WIM stelt zich voor
@ Geoff : van die metaaldetector nog nooit gehoord dus eventjes op google gezocht en heb er toch geen geen vertrouwen in hoor. De benaming kinderdetecctor zegt in feite al genoeg.
Met de lagere prijsklasse detectoren voor volwassenen moet je rekenen vanaf 260 euro en als je echt precies weet op welke plek te zoeken ( als we nu spreken van Kelten) dan maak je al kleine kans .... maar de praktijk is dus compleet anders dan dat wat op national geografic ook bijvoorbeeld te zien is ... totaal vertekend beeld op allerlei vlak waardoor beginners in deze hobby nog sneller opgeven dan iemand die niet naar zulke programma's
kijkt.
Ik en al mijn vrienden zitten met de beste metaaldetectoren, prijsklassen van 2000 a 3000 euro bezig, zoeken op plaatsen waar al keltische munten gevonden zijn in het verleden en toch als we één bronzen kelt op jaar kunnen vinden mogen we al van geluk spreken.
Met de lagere prijsklasse detectoren voor volwassenen moet je rekenen vanaf 260 euro en als je echt precies weet op welke plek te zoeken ( als we nu spreken van Kelten) dan maak je al kleine kans .... maar de praktijk is dus compleet anders dan dat wat op national geografic ook bijvoorbeeld te zien is ... totaal vertekend beeld op allerlei vlak waardoor beginners in deze hobby nog sneller opgeven dan iemand die niet naar zulke programma's
kijkt.
Ik en al mijn vrienden zitten met de beste metaaldetectoren, prijsklassen van 2000 a 3000 euro bezig, zoeken op plaatsen waar al keltische munten gevonden zijn in het verleden en toch als we één bronzen kelt op jaar kunnen vinden mogen we al van geluk spreken.
zoeken is in mijn geval een echte verslaving vooral met de metaaldetector maar op
momenten dat er geen akkers vrij zijn ga ik me toeleggen op deze hobby die al
vlug ook een grote verslaving blijkt te zijn.
momenten dat er geen akkers vrij zijn ga ik me toeleggen op deze hobby die al
vlug ook een grote verslaving blijkt te zijn.
Antw: MTC COCOON WIM stelt zich voor
hallo Wim welkom, nu weet ik waarom Belgie voornamelijk uit dalen, bergen bestaat. Alles is daar afgezocht met de detectors. het halve land is omgezet. Maar succes met fossielen zoeken.
Groet,Ben
0000000000