Gezocht ongeprepareerde fossielen
Gezocht ongeprepareerde fossielen
Goedendag iedereen .
Men naam is Stefan en ben anders-valide ,en ben op zoek naar ongeprepareerde fossielen .
Ik kan zelf niet veel op zoek of op reis om deze te zoeken .
Mijn collectie bestaat vooral uit schedels , fossielen en enkele mineralen .
Heb al wel in Hoevenen en Cadzand op zoek geweest , en er gevonden maar dit hou ik niet lang vol .
Heb onlangs via de webshop ongeprepareerde Ammonieten en Ceratieten gekocht om deze zelf in orde te brengen .En vind dit zeer boeiend .
Men vraag is kunnen jullie mij aan deze helpen ,
en naar me verzenden , natuurlijk vergoed ik alle kosten .
Groetjes Stefan
[Bewerkt door warlockje op 13-01-2016 om 10:35 NL]
Men naam is Stefan en ben anders-valide ,en ben op zoek naar ongeprepareerde fossielen .
Ik kan zelf niet veel op zoek of op reis om deze te zoeken .
Mijn collectie bestaat vooral uit schedels , fossielen en enkele mineralen .
Heb al wel in Hoevenen en Cadzand op zoek geweest , en er gevonden maar dit hou ik niet lang vol .
Heb onlangs via de webshop ongeprepareerde Ammonieten en Ceratieten gekocht om deze zelf in orde te brengen .En vind dit zeer boeiend .
Men vraag is kunnen jullie mij aan deze helpen ,
en naar me verzenden , natuurlijk vergoed ik alle kosten .
Groetjes Stefan
[Bewerkt door warlockje op 13-01-2016 om 10:35 NL]
Antw: Gezocht ongeprepareerde fossielen
Hallo Koen .
In ammonieten , trilobieten , brachiopoden .
En ook in simpele dingen voor te prepareren daar ik nog maar juist begonnen ben .
Ben op de ogenblik alle info aan het lezen over hoe en wat , en moet nog veel leren en ondervinden .
Groetjes Stefan
In ammonieten , trilobieten , brachiopoden .
En ook in simpele dingen voor te prepareren daar ik nog maar juist begonnen ben .
Ben op de ogenblik alle info aan het lezen over hoe en wat , en moet nog veel leren en ondervinden .
Groetjes Stefan
- Frederik
- Administrator
- Has thanked: 9 times
- Been thanked: 47 times
- Contacteer:
Dag Stefan,
Ik kan je aan enkele ongeprepareerde trilobieten uit Marokko helpen, maar de preparatie ervan is wel een technische klus, die minstens een luchtdrukbeiteltje vraagt. Ik weet niet of je dat soort gereedschap in huis hebt?
Ik kan je aan enkele ongeprepareerde trilobieten uit Marokko helpen, maar de preparatie ervan is wel een technische klus, die minstens een luchtdrukbeiteltje vraagt. Ik weet niet of je dat soort gereedschap in huis hebt?
Try to learn something about everything and everything about
something (TH Huxley)
something (TH Huxley)
Hallo
Tof dat je me wilt helpen aan trilobieten .
Ik heb een elektronische graveer stift en enkele tandarts spulletjes , ik weet niet of het hiermee zou lukken , op den ogenblik heb enkel ammonieten geprepareerd en natuurlijk schedels dus fijn en geduld werk is geen probleem .
Groetjes Stefan
Tof dat je me wilt helpen aan trilobieten .
Ik heb een elektronische graveer stift en enkele tandarts spulletjes , ik weet niet of het hiermee zou lukken , op den ogenblik heb enkel ammonieten geprepareerd en natuurlijk schedels dus fijn en geduld werk is geen probleem .
Groetjes Stefan
- Frederik
- Administrator
- Has thanked: 9 times
- Been thanked: 47 times
- Contacteer:
Dag Stefan,
Een elekrische graveerstift is niet het geschikte gereedschap voor het materiaal dat ik heb liggen, helaas. Maar ik ben er zeker van dat andere forumleden je wel kunnen verderhelpen.
Een elekrische graveerstift is niet het geschikte gereedschap voor het materiaal dat ik heb liggen, helaas. Maar ik ben er zeker van dat andere forumleden je wel kunnen verderhelpen.
Try to learn something about everything and everything about
something (TH Huxley)
something (TH Huxley)
Spijtig maar toch bedankt voor de info en de moeite
Groetjes
Groetjes
- KoenJ
- Has thanked: 4 times
- Been thanked: 7 times
Hoi Stefan,
Ik heb misschien nog wel wat liggen. Uit de Muschelkalk van Rüdersdorf. Vooral gastropoden en bivalven. Ik kom er toch jiet aan toe om alle stukken te preppen. Ik zsl binnenkort even kijken wat ik kan missen en stuur je dan een fotootje.
Ik heb misschien nog wel wat liggen. Uit de Muschelkalk van Rüdersdorf. Vooral gastropoden en bivalven. Ik kom er toch jiet aan toe om alle stukken te preppen. Ik zsl binnenkort even kijken wat ik kan missen en stuur je dan een fotootje.
Groeten,
Koen
Koen
Dag Stefan,
Ik heb heel veel fossielen afkomstig van de "falaise des confessionnaux" in Lion-sur-Mer. Vooral bivalven en brachiopoden. Waar woon je?
Groetjes,
Maria
Ik heb heel veel fossielen afkomstig van de "falaise des confessionnaux" in Lion-sur-Mer. Vooral bivalven en brachiopoden. Waar woon je?
Groetjes,
Maria
Gek op koffieboontjes en zeeboontjes