Nieuwe Werkruimte. Idee

Alle algemene onderwerpen over fossielen die niet in de andere onderdelen thuishoren.
Plaats reactie
Jip en Janneke
Has thanked: 1 time
Been thanked: 16 times
Nieuwe Werkruimte. Ideeën welkom!

Bericht door Jip en Janneke » 27 jan 2016, 13:24

Binnenkort heb ik echt een hele luxe werkruimte tot mijn beschikking en een gedeelte waarin ik mijn vitirine's kan uitstallen. De garage wordt hiervoor verbouwd.

En kan ik weer heerlijk prepareren. Al die trilobieten die voorbij komen...grr.. . Het kriebelt.. Maar goed nog zo'n twee maanden geduld.

Maar waarom dit berichtje.
Ik vind het leuk om straks mijn verzameling te laten zien aan de mensen, laten zien hoe preparatie in zijn werk gaat etc. en om een beetje de kosten te dekken, verkoop op kleine schaal.

Bedrijfsmatig wil ik niet. Dus bezichtiging op afspraak. Of is een stichting een idee?

Als jullie tips hebben en of leuke suggesties, welkom.

Binnenkort (als er animo voor is) zal ik foto's maken van de garage voor en tijdens verbouw en als het af is.

Hoor graag van jullie.

[Bewerkt door Jip en Janneke op 27-01-2016 om 13:52 NL]

De speurneuzen

suffeleersT
Antw: Nieuwe Werkruimte. Ideeën welkom!

Bericht door suffeleersT » 27 jan 2016, 17:31

Ben alvast benieuwd hoe die ruimte er uit gaat zien. Dus plaatsen die foto's zou ik zeggen.

Germa
Has thanked: 9 times
Been thanked: 5 times

Bericht door Germa » 28 jan 2016, 10:25

Een stichting vind ik al behoorlijk professioneel; dat brengt kosten en boekhoudingen met zich mee.
Zelf ben ik een verwoed museumbezoeker, af en toe kom je ook kleine particuliere 'museumpjes' tegen, maar over de bezoekersaantallen zou ik me dan niet teveel illusies maken; ook voor een minimuseum moet je behoorlijk aan de weg timmeren.

Maar het is ook voor jezelf natuurlijk heel fijn om een eigen ruimte te hebben waar je kunt prepareren en waar je wat vitrines kwijt kunt zodat je in ieder geval zélf je mooiste stukken regelmatig kunt bewonderen.

Natuurlijk wil ik wel de foto's zien!

[Bewerkt door Germa op 28-01-2016 om 10:36 NL]

Frederik
Administrator
Has thanked: 9 times
Been thanked: 47 times
Contacteer:

Bericht door Frederik » 28 jan 2016, 10:32

Er is zeker animo om hier foto's van te zien.
Zelf heb ik ook wel gespeeld met het idee van preparatie-workshops, maar ik heb er de ruimte niet voor.

Try to learn something about everything and everything about
something (TH Huxley)

Plaats reactie