Mijn Youtube kanaal.
-
Mijn Youtube kanaal.
Hallo iedereen,
Ik hoop dat iedereen hier zalige feestdagen hebben gehad en voor iedereen die nieuw is (sinds ik een tijdje niet meer online ben geweest) ik heb een YouTube kanaal over fossielen hier is de https://www.youtube.com/channel/UCqrcfQ ... 37qYksdq2g.
Veel kijk plezier en abonneer vooral, bij 50 abonnementen ga ik met m'n ouders eindelijk naar een groeve.
mvg Jasper
Ik hoop dat iedereen hier zalige feestdagen hebben gehad en voor iedereen die nieuw is (sinds ik een tijdje niet meer online ben geweest) ik heb een YouTube kanaal over fossielen hier is de https://www.youtube.com/channel/UCqrcfQ ... 37qYksdq2g.
Veel kijk plezier en abonneer vooral, bij 50 abonnementen ga ik met m'n ouders eindelijk naar een groeve.
mvg Jasper
Jasper Mutsaerts
Good Luck and Keep Digging
Antw: Mijn Youtube kanaal.
beste jasper,
je hebt een leuk kanaal
maar als je sneller aan die 50 abbonees wil raken zou ik toch met devolgende tips rekening houden:
-misschien een duidelijkere camera zonder schudden?
-ik zie dat je een video hebt over de vissport, die zou ik er niet bij plaatsen op een kanaal van fossielen.
-misschien een fossiel van de week video?
-toch proberen elke week min. 1 video te maken.
mvg,
geoff
je hebt een leuk kanaal

maar als je sneller aan die 50 abbonees wil raken zou ik toch met devolgende tips rekening houden:
-misschien een duidelijkere camera zonder schudden?
-ik zie dat je een video hebt over de vissport, die zou ik er niet bij plaatsen op een kanaal van fossielen.
-misschien een fossiel van de week video?
-toch proberen elke week min. 1 video te maken.
mvg,
geoff
weet dat er nog maar 5 procent van
alle fossielen gevonden zijn! :)
-
Geoff, ik heb contact opgenomen met blackriverfossils, dat is iemand die een youtube kanaal heeft over fossielen en hij upload niet eens elke maand een video, heeft ook andere soorten video's gemaakt en heeft 5 000+ abbonomenten en hij gaat mischien eens in een video mijn kanaal voorstellen ofzo, hij is echt geweldig, dus voor zover ik zie, maakt het niet echt uit wat en waneer je post
Jasper Mutsaerts
ik geef maar tips, ik heb zelf een zeer goed kanaal gehad
weet dat er nog maar 5 procent van
- Jurassic Lars
- Been thanked: 2 times
mvg Jasper
Blijven zeuren Jasper, blijven zeuren! Er komt een dag dat je ze zover krijgt.
Gr,
Lars
MOSASAURUS LARS:
Dit monster is nu
te zien in het Natuurhistorisch
museum Maastricht!!!
Dit monster is nu
te zien in het Natuurhistorisch
museum Maastricht!!!
-
Ik ben abonnee 
Zou zeggen als je niet te ver woont mag je altijd mee met ons.

-
Antw: Antw: Mijn Youtube kanaal.
suffeleersT schreef:
Ik ben abonnee
Waar woon je dan? (Stuur maar in E-mail)
Jasper Mutsaerts
-
Moet niet via mail. Woon in Diest. Ongeveer een drie kwartier van Balen.
Ben wel niet echt de beste keus als ik zie in wat je geïnteresseerd bent.
Ik ben een trilozot. Je kan wel ook mooie koralen, brachipode en dergelijke vinden waar ik zoek maar geen dino's of haaientanden of ammonieten of dergelijke.
Maar als je dat eens wilt doen kunnen we altijd wel iets proberen te regelen. Als je al tot hier kunt geraken. Of een station korter bij. Het is maar, van hieruit ben ik ongeveer 1u30 a 2u onderweg naar de ardennen. Als ik je bij u moet komen halen is dat al vlug 2u30 a 3u heen en dan terug. Dan schiet er niet veel zoektijd over. In de zomer is dan beter. Langer licht. Vroeg vertrekken en laat terug. Je moet maar zien. Laat maar iets weten via mail of op het forum.
Groeten
Tim
Ben wel niet echt de beste keus als ik zie in wat je geïnteresseerd bent.
Ik ben een trilozot. Je kan wel ook mooie koralen, brachipode en dergelijke vinden waar ik zoek maar geen dino's of haaientanden of ammonieten of dergelijke.
Maar als je dat eens wilt doen kunnen we altijd wel iets proberen te regelen. Als je al tot hier kunt geraken. Of een station korter bij. Het is maar, van hieruit ben ik ongeveer 1u30 a 2u onderweg naar de ardennen. Als ik je bij u moet komen halen is dat al vlug 2u30 a 3u heen en dan terug. Dan schiet er niet veel zoektijd over. In de zomer is dan beter. Langer licht. Vroeg vertrekken en laat terug. Je moet maar zien. Laat maar iets weten via mail of op het forum.
Groeten
Tim