Gerastos aferdou
-
Gerastos aferdou
Even tussendoor bezig geweest aan een Gerastos.
Heb hem gewoon bloot gelegd om klaar te zijn voor het binowerk.
Het rechteroog is een beetje misplaatst bij het verlijmen. Hij was zo als ik hem kreeg. Maar dat is geen ramp. Had eerst gedacht het er terug af proberen te krijgen maar ga het zo toch laten. De kans dat ik meer beschadig dan ik wil is te groot. Om het onbrekende stuk er terug op te lijmen moet ik een heel klein beetje verwijderen waar je de barst ziet. Anders past het stukje er niet goed op. Dat ga ik er vandaag nog ergens op lijmen. Vanaf volgende week zal ik al de stukken tot nu toe verder proper maken onder de bino en de resultaten tonen. Verwacht wel geen wonderen

- strandjutters
- Been thanked: 3 times
Antw: Gerastos aferdou
Hallo Tim,dat wordt toch nog een leuke 
Ik heb mijn Bino gisteren ontvangen,hm dat word toch ff wennen om daaronder te preppen.
Je mag zeker niet te veel beven
GR

Ik heb mijn Bino gisteren ontvangen,hm dat word toch ff wennen om daaronder te preppen.
Je mag zeker niet te veel beven

GR
strandjutters
-
Ja zal zeker nog een leuk stukje worden.
Mijn bino komt morgen aan. Geloof dat best dat het even wennen is. Zal ook even nodig hebben om dat gewoon te worden denk ik. Maar zal toch voor betere preps zorgen. Van beven heb ik nog geen last, nog niet
.
groeten
Mijn bino komt morgen aan. Geloof dat best dat het even wennen is. Zal ook even nodig hebben om dat gewoon te worden denk ik. Maar zal toch voor betere preps zorgen. Van beven heb ik nog geen last, nog niet

groeten
- strandjutters
- Been thanked: 3 times
Nee,ik ook niet,maar als je er door kijkt lijkt het van wel,t'zal adrenaline zijn 
GR

GR
strandjutters
-
Dat geloof ik. En elke kleinste beweging zal ook wel enorm lijken.
Ben echt benieuwd morgen. Kga niet van mijn tafel weg te krijgen zijn denk ik.
Ben echt benieuwd morgen. Kga niet van mijn tafel weg te krijgen zijn denk ik.
- Frederik
- Administrator
- Has thanked: 9 times
- Been thanked: 47 times
- Contacteer:
Hey Tim,
Het lijkt erop dat dat scherfje is vastgezet in het veld, om te voorkomen dat het verloren zou gaan.
Als het tegenstuk niet echt goed past zou inderdaad geen slecht idee zijn om het los te maken, schoon te maken en terug te zetten. Probleem is een beetje dat je niet weet waarmee het is vastgezet (maar het is 10 tegen 1 een secondenlijm geweest - cyanoacrylaat dus).
Misschien heeft Ivo wel een suggestie mbt welk product hier kan helpen?
Het lijkt erop dat dat scherfje is vastgezet in het veld, om te voorkomen dat het verloren zou gaan.
Als het tegenstuk niet echt goed past zou inderdaad geen slecht idee zijn om het los te maken, schoon te maken en terug te zetten. Probleem is een beetje dat je niet weet waarmee het is vastgezet (maar het is 10 tegen 1 een secondenlijm geweest - cyanoacrylaat dus).
Misschien heeft Ivo wel een suggestie mbt welk product hier kan helpen?
Try to learn something about everything and everything about
something (TH Huxley)
something (TH Huxley)