Vondsten Kaloot - hulp bij determinatie gevraagd
- strandjutters
- Been thanked: 3 times
Antw: Vondsten Kaloot - hulp bij determinatie gevraagd
Hallo Lex,ik maak zo een foto.
Ik vind zeer vaak zeer leuke schelpen in mijn gruis,ik gooi ze er altijd uit maar ik plaats ze niet op het forum omdat niemand hier reageert op schelpen,zijn toch best ook leuke fossielen.
Moest ik weten dat er iemand naar kijkt zou ik ook de moeite doen om ze te plaatsen.
Misschien ben jij een aanzet om dit te doen
GR
Ik vind zeer vaak zeer leuke schelpen in mijn gruis,ik gooi ze er altijd uit maar ik plaats ze niet op het forum omdat niemand hier reageert op schelpen,zijn toch best ook leuke fossielen.
Moest ik weten dat er iemand naar kijkt zou ik ook de moeite doen om ze te plaatsen.
Misschien ben jij een aanzet om dit te doen

GR
strandjutters
- strandjutters
- Been thanked: 3 times

Hallo Lex,hier de vertaling .
GR Pascal
strandjutters
Vergis je niet Strandjutters; er is geen schelpentopic dat ik oversla. Ik weet bij lange na niet de juiste antwoorden dus ik volg zwijgend; ik leer en geniet ervan!
Zo wat een berichten. Ik ben even niet online geweest, maar goed..
De astartes.. Naar welke details moet ik kijken om erachter te komen welke ik voor me heb?
(Sorry ben erg nieuwsgierig en ik wil erg graag alles zelf kunnen determineren, dat gaat voor mij sneller en scheelt uiteindelijk erg veel topics van mij op het forum..)
Eventueel literatuur dat wordt aangeraden?
De astartes.. Naar welke details moet ik kijken om erachter te komen welke ik voor me heb?
(Sorry ben erg nieuwsgierig en ik wil erg graag alles zelf kunnen determineren, dat gaat voor mij sneller en scheelt uiteindelijk erg veel topics van mij op het forum..)
Eventueel literatuur dat wordt aangeraden?